Volgers

zondag 1 januari 2017

kalender 1

Hoi,

Ik wens jullie allen een spetterende Nieuwjaar, met veel vreugde een goede gezondheid en veel creativiteit.  Happy 2017!!!!! 😏😏😏😏😏

Afbeeldingsresultaat voor happy 2017

Vandaag begint er bij CCC Digi Creations Challenge een nieuwe challenge.  Het thema dit keer is Vlinders / Butterflies De sponser Bugaboo 

Ik heb een kalender gemaakt met Love Live Laugh Butterfly
Mijn 1ste kalender dit jaar.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
The Crazy Challenge: 238 AG
Lemon Shortbread: 31 AG
TTCRD: AG
Southern Girls: 150 AG
Penny's Paper Crafty Challenge: 309 AG
Digi Choosday: 51/52 AG
Art By Miran: 74 AG
Sweet Stampers: 2 AG
Bugaboo: Make us Laugh


Bij Atlanic Heart Sketches mocht ik vorige week in de top 3 staan met dit kaartje











En Bij Crafty Friends ben ik winnaar geworden (redraw) met dit kaartje:










Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes

 Claudia

12 opmerkingen:

Bernadet zei

Wat is dit een supermooie kaart Claudia!!
De beste wensen voor 't nieuwe jaar! En vooral een gezond 2017!

!neke zei

Een heel goed 2017 gewenst !
Mooie kaart !
Goed begin van dit jaar !

Margo zei

Gefeliciteerd met je toppertje en je winnende kaart !
Je kaartje voor vandaag is ook weer erg leuk !
Ik wens je een gezond en creatief 2017 !

Rosina zei

Prachtig dit kaartje Claudia...een mooie binnenkomer voor het nieuwe jaar..en gefeliciteerd met je winnende kaartjes ...geniet ervan!!!

Ook ik wens je een heel mooi
en zeker een creatief 2017 toe..

groetjes Rosina

Kuni zei

This is fabulous.
Thank you for joining us at the Sweet Stampers and i hope to see you again.
Hugs
Kuni

Annemi zei

Love this calendar idea and the message it sends... Live, love and laugh. Thank you so much for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
Regards,
Ann-Marie
TTCRD DT
Annemi {My Blog}
Through The Craft Room Door
ttcrd.blogspot.com

Ellen zei

Prachtige en ook nog eens een gezellige kalender! Leuk dat je meedoet bij The Crazy Challenge.

groetjes, Ellen

Chantal zei

Jij ook de beste wensen voor 2017. Wat een erg mooie kalender heb je gemaakt.
Groetjes, Chantal S

GalFridayStamping zei

Happy New Year! Fabulous card....I just love butterflies. Thank you so much for sharing it with us at Polkadoodles Digi Choosday. Jane P. DT

Aunty Sue zei

Brilliant card and thanks for joining us at catch the Bug Saturday challenge. Good luck in the Draw.
AuntySue GDT

Jen Leeflang zei

Thanks for making us laugh at our Bugaboo challenge this week! Good luck in the draw, and please join us again soon.
love
Jen Leeflang

Dreja zei

Ganz ganz zauberhaft. Großartig gemacht. Vielen Dank für die Teilnahme bei den Sweet Stampers.
LG Dreja