Volgers

dinsdag 26 december 2017

ATC Valentijn

Hoi,

Ik heb vandaag een setje ATC gemaakt voor de groep ATC kaarten ruilen.

Dit is mijn exemplaar


Deze 3 setjes gaan naar Kirsten voor de Valentijn SWAP

En deze 5 setjes gaan in Facebook groepen voor te ruilen


Ook heb ik weer aan een setje gewerkt voor de JAM.
Aan dit setje heb ik de kant en de blauwe ringstone toegevoegd. En nu naar nr 3 voor de afwerking.

en dit setje heb ik als basis gemaakt. Deze gaan nu naar nummer 2

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

3 opmerkingen:

Je@net zei

Ze zijn weer leuk, Claudia!

Nelleke zei

Leuk die Atc kaartjes, ook een verslaving lijkt mij. Hihi. Groetjes, Nelleke

Hermien zei

Mooie kaartjes groot en klein!

Groetjes Hermien