Volgers

woensdag 13 december 2017

Mezza Nailz

Hoi,

Weer een kaartje, hmm eigenlijk een kalender op maat. De laatste voor dit jaar. Vanaf morgen begin ik aan mijn kerstkaartjes.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Vorige week heb ik een aantal ATC kaartjes gekregen voor te JAMMEN.

Deze mocht ik als 3de afmaken


Dit heb ik ervan gemaakt

Ook deze heb ik gekregen om als 3de af te maken

en dit heb ik ervan gemaakt
Nu ga ik 1 ATC houden en 1 stuur ik naar de eerste maakster terug en de andere naar de second. Zo hebben we alledrie een exemplaar waar we met z'n 3 aan gewerkt hebben.

En deze heb ik als second gekregen

En dit heb ik ervan gemaakt. Deze gaat nu naar de 3de persoon die er op zijn beurt ook iets aan gaat toevoegen.


Deze heb ik ook als second gekregen

en dit heb ik ervan gemaakt. 


Deze basissen heb ik ook gemaakt en vertrekken nu naar de second om er iets aan toe te voegen







Maandag mocht ik met dit kaartje bij Crafting From the heart bij de favorite staan


Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

7 opmerkingen:

GerJanne zei

Prachtig zeg!! Heel bijzonder met de mooie nagels! EN wat en leuk idee met die ATC'tjes. Daar ben je dan wel even zoet mee. Maar het resultaat is erg leuk!
GerJanne

Je@net zei

Leuke kalenderkaart heb je gemaakt, Claudia.
En wat leuk om de ATC-tjes onder jouw handen te zien 'groeien'. Mooi gedaan!

Joanne kramer zei

Leuke kaart!
En wat leuk om te zien wat jij met zo'n atc doet. Je maakt ze compleet! groetjes Joanne

Linda zei

Prachtig!
Wat leuk dat je dan ziet dat je er met zn 3en iets super leuks van maakt!
Leuk gedaan.
Groetjes, Linda

GalFridayStamping zei

What a lovely creation! Thank you so much for joining us at Polkadoodles Digi Choosday and best of luck with your entry.

Jane DT for  http://https://digichoosday.blogspot.co.uk

N-Eva zei

What a lovely cards . Thanks for joining us at Fab'n'Funky challenge.Neva

Gina zei

Origineel ! Zeker voor iemand met een nagelstudio :) Bedankt voor jouw deelname bij Digi Choosday! Groetjes, Gina DT