Volgers

zaterdag 30 december 2017

Happy Birthday

Hoi,

De voorlaatste dag van het jaar. Vandaag was het hier gezellig. Op oudjaar gaan de kinderen hier van huis tot huis oudjaar zingen en krijgen ze een centje, gadget of iets lekkers van de mensen. Maar omdat oudjaar op een zondag valt is het traditie getrouw de zaterdag dan. Dus zijn vandaag mijn kids met de papa gaan zingen. Ik blijf dan thuis voor diegene die aan huis komen zingen. Van mij kregen ze een kleine zakje chips dit jaar.

Daarna zijn we naar "Den Bever" geweest.  De organistatie sponsert de zangers en ouders. We krijgen daar een jeton voor een frietje met een curryworst en binnen mag je zoveel drinken als je wilt. Alles is gratis. Je kan er ook ribbetjes, wortsen en stoofvlees eten. Dus rond 13.00u trekken we met vrienden daarheen. We worden dan ook entertaint door Slaghermuziek.  Leuk, maar oh, zo druk.

Dus in de late namiddag en voormiddag tussen de was en zangers door heb ik dit kaartje gemaakt. Weer voor een klantje


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Love to scrap
Noor Design Challenge
Avenue 613 Create
De Egel - oud bloemen en sterren stans en jutte - nieuw mallen bladeren en prentje
Deep Ocean New and also one of my favo

Vrijdag mocht ik in de Top 3 staan bij CRAFT Challenge met deze ATC

En vandaag mocht ik winnaar zijn bij A Bit more time to craft extra met dit kaartje













Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

6 opmerkingen:

Je@net zei

Klinkt als een erg gezellige dag, Claudia.
En dan tussendoor ook nog zo'n mooi kaartje gemaakt. Knap hoor.
Gefeliciteerd met je topplaatsjes.
Fijne jaarwisseling gewenst en alle goeds voor het nieuwe jaar!

Jolanda zei

Mooi winters kaartje is het geworden en je hebt het er maar druk mee. Fijne jaarwisseling.

Groetjes Jolanda

karin zei

Een mooi kaartje Claudia.
Fijne jaarwisseling en alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar.
groetjes,
Karin

Hobbywinkel De Egel zei


De beste wensen voor 2018 !!
Super tof dat je meedoet met onze 'Oud en Nieuw' Challenge !
Bedankt voor je deelname en veel succes.

{Challengeblog De Egel}
{Hobbywinkel De Egel}

Irena Stefanova zei

Love everything about this! Thanks so much for sharing with us in the Love To Scrap Challenge Blog's December "Winter Wonderland!" challenge!
Hugs,
Irena, LTSCB DT

Nelleke zei

Wat een mooie kaart, veel op te zien zeg. Mooie tradities hebben jullie rond oud en nieuw. Leuk dat je meedoet met de uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke DT