Volgers

vrijdag 1 december 2017

HB2U

Hoi

Vandaag begint er bijSheep Ski Design een nieuwe challenge.  Thema is Sparkle and Shine. Je hoeft geen digi van Sheep Ski Design te gebruiken. Maar doe je dit wel en wordt je gekozen als winaar, dan win je een extra digi.

De winnaar wordt random gekozen en wint 3 digis van Sheep Ski Design.


Je kan meedoen zowel hier bij ons bij de blog: Sheep Ski Design en ook  in de facebook groep: Sheep Ski Design Facebook.

De Prachtige digi's van Andrea Norris kan je vinden op Etsy: Shop Link

Zoals steeds kan je genieten van 10% korting op de digi's van Andrea Norris door gebruik te maken mijn kortingscode SKICLAUDIA10 in de Etsy Store. Ik heb een kaartje gemaakt met Grace



Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:









Ik heb ook nog JAM kaartjes aangekregen.

En dit heb ik er aan toegevoegd

Ik had nog een setje aangekregen maar daar ben ik vergeten foto's te nemen.

Ook heb ik een paar basis ATC gemaakt om te JAMMEN. Deze heb ik deze week opgestuurd.


Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

12 opmerkingen:

karin zei

Wat een mooie kaart Claudia. Echt iets voor een tiener, ook vooral door de tekst erop.
Groetjes,
Karin

Je@net zei

Erg leuke kaart, Claudia.
Gefeliciteerd met je winnende kaart en wat een leuke ATC-tjes heb je gemaakt!

Hermien zei

Een mooie serie ATC kaartjes Claudia, en je kaartje is ook prachtig een elegante digi heb je gebruikt.

Groetjes Hermien

Trijntje zei

Leuke kaart heb je ge,aslt. Erg leuk zlals je alles hebt gecombineerd. Gefeliciteerd met je succesje. Groeten Trijntje

GerJanne zei

Supermooi weer! EN die ATC's zijn ook weer gaaf.

Nelleke zei

Leuke kaart zeg, mooi papier ook met een schitterend motief. Groetjes, Nelleke

Crealientje zei

Prachtige kaart!
Mooi van kleur en mooi ingekleurde digi.
Gefeliciteerd met je toppertje!
Jam kaart nog nooit van gehoord. Ik denk dat je die krijgt er iets op doet en verder stuurt.? Ik Google het morgen wel even😊.
Fijn weekend en lieve groetjes Crealientje

Chantal zei

Mooie kaart, ook erg leuke ATCtjes.
Groetjes, Chantal S

AndreaNorris zei

Just stunning Claudia <3
Andrea x

crafty zei

Lovely design. Thank you for sharing with us at Crafting From the Heart.
Mary

VEANA R. zei

Wonderful card!! Lovely stamp & beautiful colouring !
Thanks for playing with us at Lemon Shortbread Challenge.
Love & Hugs
DT Veana R.

Caroline zei

Wat een prachtig kaartje! Zulke mooie kleuren!
Groetjes Caroline