Volgers

donderdag 23 november 2017

90 jaar

Hoi,

Eerst verwelkom ik graag mijn nieuwe volgers Sylvia en Katrina. Leuk dat jullie mijn blog volgen. Mogen we elkaar inspireren.

Ik heb een kaartje gemaakt voor een klantje wiens grootmoeder 90 jaar wordt. Er mochten veel bloemen op de kaart want daar houdt er van. Wel ik denk dat ik daar in geslaagd ben. Wat denken jullie?



Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

7 opmerkingen:

Je@net zei

Erg mooie kaart, Claudia. Die gaat zeker in de smaak vallen bij de jarige!

Hermien zei

Een mooie bloemengroet voor de 90 jarige.

groetjes Hermien

lenywim35 zei

Gave kaart Claudia. Ik kwam eerst weer bij je weggever, maar t is midden in de nacht. Niet wakker genoeg zeker. !!! Ga het maar weer proberen.
Leuk te weten, dat jij dit leest met je ogen open. hahaha.
Maar heb ook gechat met Sanne. Die zit op Belizebij Guatemala. En z had allemaal fotoos van de ""Bounty-eilanden"".
Ga lekker dromen. Welterusten. grts leny

Monique zei

Supermooi gedaan!

Lieve groetjes, Monique

Crealientje zei

Prachtige kaart voor een 90 jarige!
Mooi van kleur en leuke details.
Fijn weekend en lieve groetjes Crealientje.

Linda zei

WAUW!!! Wat een bloemen en mooie kleuren bij de afbeelding.
Goed weekend!
Xx Linda

Cynthia van der Wilk zei

Gaaf kaartje, mooie kleuren.