Volgers

donderdag 9 november 2017

Spoedig Herstel

Hoi,

Bijna weekend. Morgen nog een half dagje werken en dan weeral weekend. Toch leuk als je s' vrijdags altijd al om 13.30u gedaan hebt hé. Dan heb je nog een hele namiddag voor leuke dingen. Meestal probeer ik dan te knutselen.

Ik heb een beterschapskaart gemaakt voor een vriendin van de hobbyclub (tevens ook een klantje van mijn kaartjes). Ze is onlangs geopereerd geweest en ik heb een heel toepasselijk kaartje gemaakt. Ze hebben namelijk een kippenfokkerij.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
glitter and sparkle
crafting from the heart
crafty sentiment
ttcrd
Sparkles monthly challenge
little miss muffet
hobbyvisions
Dream valley
scrapbook stamp society
Inky chicks
2 sisters on the blog

Ook heb ik nog een paar basis ATC gemaakt voor in de JAM group. Het is echt een leuke groep. Deze ATC kaartjes gaan nu naar een 2de persoon en die gaat aan de kaartjes iets toevoegen en ze naar een 3de persoon sturen die er dan ook iets aan gaat toevoegen. De 3de persoon houdt dan vervolgens 1 kaartje bij voor haar en stuurt 2 kaartjes terug. 1 naar persoon en 1 en 1 naar persoon 2.

Dit zijn mijn 2 set met basis kaartjes die naar persoon 2 gaan.


En deze kreeg ik vandaag aan van persoon 1.

Ik heb de randen geinkt en "fashion" toegevoegd en enkele druppels nuvo drops gedaan. Morgen vertrekken deze naar persoon 3. Die op haar beurt er ook iets gaat toevoegen.

En dan krijg ik 1 afgewerkt exemplaar terug.

Maandag mocht ik in de Top 3 staan bij Dream Valley














en favorites bij Crafting from the heart













Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

16 opmerkingen:

Rosina zei

Een schitterend kerstkaartje in eze herfstkleurtjes Claudia,,zo mooi in de wrmwe kleurtjes

groetjes Rosina
DT 52 WTC

Joanne kramer zei

Wat een mooie, toepasselijke kaart! En wat gaaf om gezamelijk aan die ATC's te werken. Ziet er super uit. groetjes Joanne

Je@net zei

Wat een prachtige herfstkaart, Claudia.
En gefeliciteerd met je topplaatsjes!

lenywim35 zei

Prachtige beterschapskaart. grts leny

Caroline zei

Heel mooi beterschapskaartje!
Je kan bij onze challenge meedoen..... daar hebben we als thema 'beterschap' deze maand!
En gefeliciteerd met je winnende kaartjes.
Groetjes Caroline

Josje zei

Heel leuk met die kippen

Chantal zei

Wat een super mooie kaart, erg leuk die varkentjes. De ATC's zijn ook erg leuk.
Groetjes, Chantal S

Carla's Cards zei

Lovely card, thanks for sharing with Crafting from the Heart!

Nicolette zei

Een prachtige kaart.
Leuk dat je meedoet met onze challenge.
Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

Kaija zei

Gorgeous!Thanks for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge.Good luck and hope to see you again.Gr.Kaija DT-member

Marja zei

Prachtige beterschapskaart heb je voor je vriendin gemaakt!
Leuk dat je meedoet bij Crafty Sentiments Designs.
Groetjes Marja DT.

Caroline zei

Leuk dat je meedoet Claudia!
Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

Dotstolines zei

Wow stunning project Thanks for playing with us at TTCRD ATG Challenge. Looking forward to seeing you again next challenge and good luck!
Sunila & Aditi
DT

Cazro zei

A super cute card. Thanks for joining in the fun at Sparkles Monthly Challenges. Caz DT.

KarinsArtScrap zei

prachtige kaart en atc kaartjes Claudia

Bedankt voor het meedoen bij
{ScrapbookStampSociety DT Member}
Succes en hopelijk tot de volgende keer..

Groetjes Karin DT coördinator

Caroline zei

Hi Claudia, heb je gezien dat je met dit kaartje op ons blog hebt gewonnen? Je mag gastdesigner zijn voor de volgende challenge als je dat leuk vindt. Stuur je dan even een berichtje?
Groetjes Caroline