Volgers

vrijdag 17 november 2017

Project Life 6

Hoi,

Vandaag ben ik in Waspik een workshop scrapbooking gaan volgen met ons mama, Astrid, Eshter en Maaike. Lisbeth was er ook, maar zij volgde met Ingrid een Kertkaarten Marathon.

Ik heb onder leiding van Fauve van Maanen en Ilone Peijen weer een leuke Project life gemaakt en layout. De layout laat ik jullie morgen zien.

Dit is alvast mijn project life.






Met deze Project life wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

5 opmerkingen:

Heather zei

This is fabulous!!! So fun and perfectly masculine!! Thanks for playing with Jo's Scrap Shack.

Je@net zei

Gezellig zo'n dagje workshoppen. Leuke PL pagina heb je gemaakt!

Diny zei

Wat leuk om met je mama te workshoppen Claudia....je hebt een prachtige Project Life pagina gemaakt!
Groetjes Diny

Helen zei

Love these - the photos look great with the papers you've chosen.

Thanks for joining us at Crafty Catz.

Helen x

Gina zei

Nice to see someone make project life projekt inn here. I like this page :) Thanks for playing with KortoMania! DT-Gina