Volgers

maandag 6 november 2017

Project Life 5

Hoi,

Gisteren is Wim verjaart. En in afwachting dat de gasten kwamen heb ik deze project life pagina afgewerkt. Vind het nog steeds zo leuk om te maken. Dit keer heb ik aan Joran haar baby album gewerkt.






Met deze PL wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

14 opmerkingen:

Je@net zei

Mooie PL pagina, Claudia!

Marfien zei

leuk gemaakt, daar zal Joran wel blij mee zijn (of maak je ze voor jezelf? )
Nog gefeliciteerd met Wim zijn verjaardag

Josje zei

Leuk dat je daar mee bezig bent ik heb de oudste al de deur uit maar de foto's nog niet ingeplakt

Nannieflash zei

Welcome little one, hope your doing well. Thanks for joining us at PG, good luck with the challenge. hugs Shirleyxxxxx

Sandy Palmer zei

What a beautiful layout! A forever keepsake! Thanks for sharing it with us at Lil Patch of Crafty Friends!
Sandy DT

Angelique zei

Hoi,
Mooi om van die dierbare herinneringen te maken. Ik heb ook nog even genoten van je laatste herfst -en kerstkaartjes en natuurlijk je ATC-kaarten. Fijn dat je helemaal de zin om te kleuren hebt terug gevonden met je nieuwe copics.
lieve groetjes Angleique

Hazel zei

Thank you for sharing your lovely crafting for our November challenge 16 at Love to Craft, Hazel, DT x

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een gaaf aandenken. Mooi Claudia.
Dank je voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

Hobbywinkel De Egel zei

Heel gezellig dat je meedoet met onze 'alles behalve een kaart' Challenge !
Bedankt voor je deelname en veel succes.

{Challengeblog De Egel}
{Hobbywinkel De Egel}

Carla's Cards zei

Lovely layout, thanks for sharing with Creative Lady Birds!

Tania zei

Such a beautiful page! Thanks for joining us at Creative Artiste Mixed Media Challenge Blog :)

Kathy zei

Lovely layout! Thanks for sharing it with us at Your Scrapbook Place.

Nelleke zei

Prachtig Claudia, wat een mooi aandenken heb je er van gemaakt. Fijn dat je deze keer meedoet met de uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke DT

Jan zei

Great projects. Thanks for joining us at YSP xx Jan DT