Volgers

zondag 5 november 2017

Hiep Hiep Hoera

Hoera,

Nog net op de valreep gisteren een kaartje gemaakt voor Wim, die vandaag verjaart. Ik ben met zoveel leuke projecten bezig en heb een aantal bestellingen lopen, dat ik soms vergeet dat ik zelf kaartjes nodig heb. Nie goed hé!!!! 😐😐😐

Dit is het kaartje geworden!!


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

16 opmerkingen:

Je@net zei

Gefeliciteerd en wat een mooie stoere kaart heb je voor hem gemaakt.
Fijne dag!

Gertrude zei

WOW, Die Karte ist ein Traum,
glg Gertrude

Caroline zei

Een leuke stoere kaart Claudia!
Groetjes Caroline

Hermien zei

Gefeliciteerd met Wim, je hebt een mooie stoere kaart voor hem gemaakt!

Groetjes Hermien

Marijke zei

Een stoere mannenkaart. Erg mooi gedaan en die pinnen maken het een stoere look. Groetjes Marijke.

GerJanne zei

Heel leuk kaartje! Ja, dat ken ik wel: druk voor een ander en dan vergeet je voor jezelf aan de slag te gaan...
GerJanne

!neke zei

Wel een hele leuke is dit weer Claudia !
groeten Ineke

Chantal zei

Mooie stoere kaart.
Groetjes, Chantal S

Margo zei

Wat een prachtige kaart Claudia ! Het klinkt wel herkenbaar, ik heb trouwens nog erg veel kerstkaarten nodig en heb er laatst verkocht ... ik kan ook nooit nee zeggen ... :)

Monique zei

Het is je gelukt een prachtkaart af te leveren!
Lieve groetjes, Monique

Nelleke zei

Gefeliciteerd, je maakte ee;mooie kaart voor hem! Groetjes Nelleke

Joanne kramer zei

Wat een gave kaart. dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

Bernadet zei

Gave kaart Claudia!
Nog proficiat met Wim.
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!

Mimi's Craftroom zei

Great card. Thanks for joining us at Catch the Bug, hope to see you again real soon.

Ditta zei

Wat een gave kaart!!
Leuk dat je meedoet met de challenge bij Cheerful Sketches.
Groetjes Ditta

Margreet zei

Wat istie mooi, Claudia...het lijkt wel of je de schets 2x hebt gebruikt op 1 kaart....schitterende details ook.
Dank je wel voor je deelname bij Cheerful Sketches.
xxx Margreet