Volgers

donderdag 21 juni 2018

email reacties

BERICHT


Voor alle bloggers onder ons: Dit las ik bij FB-loze Irene en Gerjanne:
Als je graag reacties op je blogpost via de email krijgt moet je het volgende doen:
1. Ga naar je dashboard 
2. Klik op INSTELLINGEN
3. Klik op e-mail
4. Verwijder je mailadres (2e blokje!!) en klik rechts boven op OPSLAAN
5. Vul je mailadres opnieuw in en klik weer op OPSLAAN
6. Nu ontvang je een bevestigingsmail van Blogger in je inbox en daar moet je dan onderaan ABONNEREN aanklikken
Nu hoef je dus zelf geen reactie meer bij een blogpost te schrijven en is alles weer als vanouds!!

3 opmerkingen:

GerJanne zei

Lief dat je het even op je blog zet. Ik wil niet al de reacties in de mail, ik krijg zoveel mails dat ik bang ben wat te missen, dus ik zal het niet op mijn blog zetten.

carla zei

Claudia bedankt voor de info, ik heb het inmiddels al toegepast.
Terug naar vroeger vind ik heel handig.
Groetjes,
Carla

karin zei

Bedankt voor de tip Claudia, zal eens kijken om het in te stellen.
Groetjes,