Volgers

zondag 24 juni 2018

Forever Young

Hoi,

Nu eens een kaartje die ik zelf nodig heb ๐Ÿ˜‹๐Ÿ˜‹๐Ÿ˜‹. Mijn schoonvader is vandaag jarig. Straks gaan we met z'n allen uiteten en ik heb alvast dit kaartje gemaakt. Mil is een fervente motorcrosser, maar ik ben er zeker van dat het een Ferrari ook tof zal vinden.



Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer ๐Ÿ˜



Creatieve Groetjes
 Claudia

12 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Gefeliciteerd met je schoonvader! Deze kaart zal hij vast heel mooi vinden!! Groetjes Joanne

Je@net zei

Gefeliciteerd met je schoonvader, Claudia.
Erg leuke en stoere kaart heb je voor hem gemaakt!

!neke zei

Leuke kaart voor je schoonvader !
Congrats !

Ans Gilbert zei

Deze kaart gaat zeker in de smaak vallen, gefeliciteerd met je schoonvader,
Ansx

Chantal zei

Gefeliciteerd met je schoonvader. Erg stoere kaart.
Groetjes, Chantal S

Crealientje zei

Gefeliciteerd met je schoonvader!
Toffe kaart heb je er voor gemaakt.
Mooi metde gears en het plaatje.
Fijne zondag avond, liefs Crealientje.

Jolanda zei

Prachtig kaartje geworden...gefeliciteerd met je schoonvader en een fijne dag gewenst.

Groetjes Jolanda

Nancy Soetaert zei

Weinig tijd momenteel om te bloggen, zie jouw mooie kaarten wel voorbijkomen. Dit is een hele mooie voor je schoonpa, viel vast heel er g in de smaak!
groetjes
nancy

GerJanne zei

Wat een mooi kaartje voor je schoonvader. Proficiat met hem.

Hermien zei

gefeliciteerd met je schoonvader Claudia, je kaartje zal vast in de smaak vallen.

Groetjes Hermien

Deb zei

Such a fabulous masculine card, I am sure your father in law will love it!
Many thanks for joining us at Cute Card Thursday this week!
Debxx

Andrea W zei

Terrific details and I love all the layers. So glad you shared your creation at Simply Create Too.