Volgers

maandag 11 juni 2018

Have a magical day

Hoi,

Wat is dat unicorn papier toch zo mooi. En die unicorn van Bella Lulu wauw, schitterend. Ik het er meteen een kaartje mee gemaakt.

Dit is voor de verjaardag van een 2-jarig. Ook weer een opdrachtje. Ze stromen lekker binnen. Zo leuk!!!!




En vandaag mocht ik in de top 3 staan bij scrapping 4 fun met dit kaartje




Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



Creatieve Groetjes
 Claudia

11 opmerkingen:

karin zei

Dat is een leuk kinderkaartje Claudia, mooi gemaakt.
En proficiat met je topplaatsjes.
Groetjes,
Karin

Caroline zei

Wat een schattig kaartje in heel lief papier.
Gefeliciteerd met je winnende kaartje!
Groetjes Caroline

GerJanne zei

De tekst past perfect bij het lieve plaatje!

Je@net zei

Wauw...wat een pracht van een kaart is dit, Claudia.
En gefeliciteerd met je topplaatsje!

Joanne kramer zei

Wat een plaatje! groetjes Joanne

Gertrude zei

WOW, das ist ja eine ganz tolle Karte
glg Gertrude

Hermien zei

Ik ben er helemaal weg van die Unicorn blijft geweldig.Je hebt er een prachtig kaartje meegemaakt.

Groetjes Hermien

Cynthia van der Wilk zei

Heel mooi in die zachte kleurtjes.

Trijntje zei

Schitterende kaart Claudia. De kleuren zijn erg mooi bij elkaar gecombineerd. Ik zie hier op je blog weer veel toffe creaties. Groeten Trijntje

Magda zei

Mooi hoor

Linda zei

Deze kaart ziet er super magical uit aangezien hij al die mooie softtones heeft en alsof hij iets in de mist op de foto staat ;)
Gaaf!
Lieve groet, Linda