Volgers

zaterdag 23 juni 2018

Happy B Day

Hoi,

Vandaag toon ik jullie een verjaardagskaartje voor een ballerina. Ook weer een opdrachtje ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜
Ja, het gaat goed met de opdrachtjes.

Vandaag ben ik naar de Noor vriendinnen in Waspik gegaan. De projectjes die we daar gemaakt hebben laat ik de komende weken zien. Ik ga ze nog eerst rustig afwerken. 




Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer ๐Ÿ˜



Creatieve Groetjes
 Claudia

5 opmerkingen:

!neke zei

Super leuk !!!!

Je@net zei

Erg mooie kaart, Claudia!

Hermien zei

Super mooi kaartje voor een ballerina Claudia

Groetjes Hermien

Creaine zei

Super!! Gezellig dat je meedoet met dit kaartje bij Tuesday Throwdown Challenge blog. Succes!
Groetjes van Ine (DT)
http://creaine-cards.blogspot.nl/

Alex zei

Super cute card... I like this little lady!
Thanks for playing along with us at our last challenge at Craft Rocket and good luck! Hope you will join us next month again.

Crafty greetings
Alex

*DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives
*DT* Kreativ-Tanten Challenge
*DT* Craft Rocket Challenges
Alex' Kreative Seite