Volgers

zondag 10 maart 2019

Een Hele Fijne Dag

Hoi,

Dit weekend hebben we hobby tentoonstelling gehad van onze hobbyclub. Kantklossers, kaartjesmaaksters, borduursters, diamondpainting, breien, haken. vanalles was er te zien. En natuurlijk was ik daar ook met Lisbeth hebben we 2 dagen lang kaartjes gemaakt en verkocht. Ik heb 4 kaartjes kunnen maken dit weekend, ook omdat ik welleens met de klantjes een babbeltje sla en graag mijne tijd neem om een kaartje tot een goed einde te brengen.

Dit is er alvast 1 van. Deze ander volgen later deze week.
Nog net op de valreep heb ik toch wel een beetje een carnavalskaart gemaakt. Gewone dieren in de safari...... wie heeft dat al gezien....... ๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜ƒ Met deze kaart doe ik mee aan de 52 weken challeng van Noor & Zo! Het thema van deze week is carnaval.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
tuesday throwdown

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer ๐Ÿ˜



Creatieve Groetjes
 Claudia

5 opmerkingen:

Je@net zei

Erg leuke kaart, Claudia!

Joanne kramer zei

Wat een leuke kaart! groetjes Joanne

GerJanne zei

Heel leuk! Schattig die diertjes en de mooie dierlijke achtergrond. En je hebt het druk gehad het afgelopen weekend. Ik heb je gemaild....

Theresa zei

lovely card. thank you for sharing it with us at TTCRD and good luck, Theresa xx

Crafting Andy zei

Ooh I love this. Super fun. Thanks for joining us at Cute Card Thursday. Hugz Andrea.x