Volgers

vrijdag 15 maart 2019

tag along - Be Wild - maart

Hoi,


Tijd vor een leuke SWAP met de tag along mal. De bedoeling is dat je 2 tags maakt volgens het opgegeven thema. Wanneer die klaar zijn stuur je die op naar Noor & Zo of je geeft ze af in de winkel. Ik heb 3 exemplaren gemaakt. Eéntje ga ik zelf voor mijn verzameling houden.



Gisteren mocht ik in de top 5 staan bij southern girls met dit kaartje










Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍
Creatieve Groetjes

 Claudia

6 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuke tags, Claudia.
En gefeliciteerd met je toppertje!

Rosina zei

3 hele leuke tags Claudia...mooie details erop gemaakt..
groetjes en een fijn weekend
Rosina

Angelique zei

Drie gave tags, ik zou er zeker eentje zelf houden. Schitterende babykaart voor Lena, wat een mooie details. Nog gefeliciteerd met Joran, grappig dat ze al zelf papier had uitgezocht, mooie kaart geworden. Ook gefeliciteerd met je topkaartje.
lieve groetjes Angelique

Joy Wilson zei

Fabulous tags! I love that cute dog! I hope you keep one for yourself!
Thanks for joining us and good luck with your entry!
Hugs, Joy
Joyfully Stamps
Crafty Creations Challenges

DeniseD zei

Very nice tags! Love the cuties! Thanks for joining us at Craftycreationschallenges.blogspot.com

Jeanie Ellis - Scrapbookingmamaw zei

Gorgeous tags! Thank you so much for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
Regards,
TTCRD DT
Scrapbookingmamaw {My Blog}
Through The Craft Room Door
ttcrd.blogspot.com