Volgers

donderdag 7 maart 2019

memory dex s&b maart Teatime

Hoi,


Tijd voor een leuke SWAP met de Memory Dex. In een facebookgroep doe ik mee met deze swap. De bedoeling is dat je een memory dex kaartje maakt met het opgegeven thema. Deze maand (je werkt reeds voor de maand die komt) is thema Tea Time. Je maakt dit 1 memory dex kaartje in het thema. Na de 15de van de maand krijg je een naam door naar wie je deze mag verzenden.  De ontvanger mag zijn post pas openmaken aan het begin van de nieuwe maand. Zo maken we het nog wat spannend.

Ik heb zoals jullie van mij gewend zijn de memory dex in 2 exemplaren gemaakt, zodat ik er voor mijn verzameling ook 1 kan houden.

Dit zijn ze geworden. (enkel een foto van mijn exemplaar, de andere is verstuurd en ik ben vergeten een foto te maken).


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
creative moments
Kitty Bee
sparkles monthly challenge

Zondag mocht ik in de top 3 staan bij LeAnns world met dit kaartje


Top 3 Badge









Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍
Creatieve Groetjes

 Claudia

9 opmerkingen:

Gertrude zei

Eine total entzückende Karte,gefällt mir sehr gut
glg Gertrude

Rosina zei

Een schitterende kaart heb je weer gemaakt Claudia...leuke details erop
groetjes Rosina

Hermien zei

Leuk memory dex kaartje Claudia. En ook je kaartje van dinsdag is geweldig.


Groetjes Hermien

anncreatief zei

Wat een prachtige kaart, erg mooi! Fijne dag
Anneke

Angelique zei

Mooi Memory Dex kaartje, zo leuk met het konijntje. Wauw, je dino deurhanger is helemaal geweldig. Helaas is mijn zoon nu ook te oud maar was vroeger ook dol op dino's.
lieve groetjes Angelique

Chantal zei

Heel erg mooi.
Groetjes, Chantal S

Dawn Phillips zei

What a lovely Project. Thanks for joining us at Sparkles Monthly Challenge. Love Dawn x

Basslady zei

a very lovely card!

thank you so much for playing along with us at sparkles monthly !

hugs and kisses from germany
Silvi xoxo

Paddington fan zei

What a sweet card! Thank you for joining our animal challenge over at Sparkles this month, I do hope you'll join us again very soon,
Love Jacky x
Sparkles DT