Volgers

dinsdag 26 maart 2019

Hallo Lente!

Hoi,

Na een druk weekend, ben ik er weer. Ik ging veel knutselen afgelopen weekend,...... maar heb eigenlijk niet zoveel gedaan. Ik heb wel wat knipvellen voor mezelf gemaakt met leuke prentjes, maar voor de rest, niet zoveel. Dus tijd voor een inhaalmaneuver. Want er staan een paar kaartjes op de agenda, die nog zou willen maken, deze week.

Dit is er al 1 van. Een lentekaart voor de 52 weken challenge bij Noor en Zo! Dit was het thema van afgelopen week. (Zie hier loop ik ook al 1 week achter op schema, hihi)


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍
Creatieve Groetjes
 Claudia

5 opmerkingen:

Joanne kramer zei

aaahh...wat een leuke en frisse kaart! groetjes Joanne

karin zei

Mooie Paas-lente kaart. Past ook bij het thema van de maand bij Carlin's Kaartenparadijs ;)
Groetjes,
Karin.

Caroline zei

Een heel leuk paas/lentekaartje Claudia. leuke vorm!
Groetjes Caroline

Monique zei

Mooi kaartje Claudia. Leuk met die kuikentjes.
Groetjes, Monique

Nancy Soetaert zei

Heel mooie voorjaarskaart.
Fijne avond
Nancy