Volgers

maandag 14 oktober 2019

Je bent geweldig ......

Hoi,

Voor een opdracht heb ik deze verjaardags kaart gemaakt. Deze is voor een paardeliefhebster. Ook heb ik deze gekoppeld aan de 52 weken challenge van Noor & Zo. Dit is de kaart van week 39 film.

Verder heb ik de nieuwe bloemenstans gebruikt. Die is zo gaaf. Echt super die bloemen. Voor de rest had de kaart niet veel meer nodig. 





Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
creative moments

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍
Creatieve Groetjes
 Claudia

6 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Wat een gave kaart is dit! groetjes Joanne

karin zei

Mooi met het filmframe eromheen !
groetjes,
Karin

GerJanne zei

Wat een mooi kaartje Claudia!

Bobby zei

That film frame is perfect for our challenge, Claudia. Thanks for sharing your card with us at Just Us Girls.

Janette zei

I just love the frame for your card its very different, thanks so much for sharing it with us at CraftyCatz this week.xx

cass zei

Beautiful Card, love the design. Thanks for joining us at Southern Girls Challenges.