Volgers

dinsdag 22 oktober 2019

Troost

Hoi,

Vorige week is heeft supertoffe en kei goeie leerkracht de van het lager onderwijs, waar mijn kinderen gingen de strijd verloren tegen Pancreas kanker. Meerste Marc was er 1 uit de 1000. Hij heeft mijn zoon geleerd om in zichzelf te geloven en heeft mijn dochter laten zien dat ze meer kon dan dat ze dacht. Beide mijn kinderen zijn er sterker uit geworden. Meester Marc stond er voor elk kind en hij wist als geen ander hoe hij met kinderen moest omgaan. Het is een enorm verlies. 

Daarom gaat dit kaartje naar Meester Marc zijn naaste familie.



Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍
Creatieve Groetjes
 Claudia

3 opmerkingen:

karin zei

Een mooi kaartje Claudia.
Veel sterkte voor de familie van de meester. Het is een groot verlies voor de school en de nabestaanden.
Groetjes,
Karin.

Je@net zei

Erg mooie sterktekaart, Claudia!

Nelleke zei

Ik zag hem vanmorgen al, wat heb je dit mooi verwerkt op je kaart. Het is soms erg oneerlijk verdeeld in de wereld. groet, Nelleke