Volgers

woensdag 30 oktober 2019

KKT - oktober - Oker en olijfgroen

Hoi,

Bij Martina's kaartjes is er elke maand de kleuren kaart team. Hierbij mag je een kaart maken met  kleuren die gekozen zijn door een deelneemster. Elke maand zijn het andere kleuren.  Deze maand zijn de kleuren : Oker en Olijfgroen

Elke laatste woensdag van de maand mag je dan je kaartje plaasten op je blog.
Dit is mijn kaartje voor deze maand met de opgegeven kleuren.

Zoals goede gewoonte maak ik dan een kaartje met het visgraattechniek en kan ik zo mijn restjes wegwerken. Het prentje dat ik heb gebruikt komt uit een reclame folder.



Kleurenkaartenteam
Wil je weten wat de andere deelnemers hebben gemaakt? Je kan de lijst hier vinden

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

32 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

Helemaal leuk gemaakt ! leuk, die strookjes
fijn dat je er (weer) bij bent deze maand !
grtjs,martina

Petra-loves-paper zei

Wat leuk hoe jij elke keer je visgraatjes weer laat zien, vandaag weer in een mooie kaartvorm. Waar reclameblaadjes al niet goed voor zijn, mooi verwerkt in je KKT kaart, groetjes Petra

Je@net zei

Erg leuke kaart, Claudia!

Colien zei

Leuke kaart!
grtz Colien

Annemarie en Merit zei

leuke kaart met al die strookjes...
Plaatje uit de folder past er wel perfect bij.

liefs Annemarie en Merit

Margo zei

Leuk kaartje
Groetjes
Margo

Marijke zei

Wat heb je dat mooi gemaakt! super die visgraatjes, denk dan iedere keer moet ik ook eens proberen, maar dan zie je weer wat anders en dan vergeet je het weer! Wat apart een plaatje uit een tijdschrift! Super knap bedacht! Ziet er mooi uit zo samen! Groetjes Marijke.

gerrie zei


Leuke kaart.
Groetjes, Gerrie.

Nancy Soetaert zei

weer een leuke strookjeskaart voor het KKT, lekker halloween...
Groetjes
Nancy

Ans Gilbert zei

Wat leuk deze kaart in de visgraat techniek, de kleuren heel mooi gecombineerd
Ansx

Margreet zei

Mooie manier om je restjes op te maken met deze visgraattechniek en dan ook nog in de gevraagde kleuren.
xxx Margreet

Nicole Parmentier zei

Grappig dat jou visgraatkaartjes toch elke keer weer helemaal anders zijn. Het plaatje past er perfect bij!

Joanne kramer zei

Leuke kaart! groetjes Joanne

Caroline zei

Handig om zo je restjes op te maken. En leuk dat plaatje uit een reclamefolder! Mooie kleurencombinatie.
Leuk dat je meedoet aan onze challenge, dank je wel!
Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

Jantine zei

Leuke kaart Claudia, zo'n visgraat is altijd mooi. Wat een leuk idee om een afbeelding uit een blad te gebruiken!
Groetjes
Jantine

chantal zei

leuke kaart weer. Die visgraat om restjes op te werken, moet ik toch ook eens doen.
Liefs Chantal

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Leuk kaartje! Knap hoe je alle challenges combineert!

karin zei

Mooi kaartje Claudia. Leuk plaatje erop.
Groetjes,
Karin

!neke zei

Super leuk Claudia !

Hermien zei

mooi kkt kaartje Claudia.

Groetjes Hermien

creatiels zei

leuk idee om zo restje op te werken, moet ik ook eens proberen. Mooi kaartje is het geworden. ook je kaartjes met alcoholinkt zijn geslaagd.
bedankt voor je reactie op mijn blog
groetjes
Els

Ans S. zei

Prachtige herfstkaart.

Groetjes Ans

Nancy zei

Hey Claudia,

Heb een lange dag achter de rug... Na mijn werk, de lange files en een ziekenhuisbezoek bij mijn schoonmama, nu eindelijk tijd om mijn blogrondje te maken...

Leuke achtergrond maakte je weer op jouw kaart, mooi om zo de kleuren te combineren!!

Liefs,
Nancy

GerJanne zei

Wat leuk zo met die restjes!

Marfien zei

leuk weer met je strookjes, een ander model doet ook wel wat

Nelleke zei

Inderdaad een goede gewoonte om zo met je restjes bezig te zijn. Je kaart is ook mooi en als je er oog voor hebt kan je veel dingen gebruiken hè. Groetjes, Nelleke

Rosina zei

Prachtig is je herfstkaartje Claudia...heel mooi van vorm en leuk gedaan met die restreepjes....mooi effect geeft het

groetjes Rosina

Jackie T zei

Hi this is gorgeous. Thank you for joining us at Crafts Galore Encore Challenge Blog for challenge #69 which is Anything Goes. The sponsor is Beccy’s Place. Hugs Jackie DT xxx

Femminde zei

Sorry, het is mij gisteren niet gelukt om een rondje te maken maar nu heb ik tijd om even bij jou te kijken.
Wat leuk dat je die visgraat techniek blijft gebruiken. Ook weer een leuke kaart in deze KKT kleuren/
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Christine Harrop zei

Your autumn card is a great shape. Thanks for sharing with us at MAWTT. Christine DT

Aunty Sue zei

Lovely card thanks for sharing at Crafty Catz challenge

Nicolette zei

Mooie kaart, leuk gedaan met de restjes,
Bedankt voor met meedoen bij 2Sistersontheblog.
Groetjes Nicolette DT