Volgers

zaterdag 26 oktober 2019

Prettige Feestdagen

Hoi,


Vandaag begint er  bij Crafty Hazalnut Christmas Challengeeen nieuwe Challenge. Challenge 461 . heeft als thema, maak je eigen achtergrond

Ik heb mijn achtergrond gemaakt met alcohol ink. Ook hiervan heb ik een serie gemaakt. een deel voor mij en een deel voor een klantje dat een aantal simpele "platte" kerstkaarten vraagt die je gemakkelijk met de post kunt versturen. Ik heb hier varianten gemaakt in rood met zilver, rood met goud, groen met zilver en groen met goud.






DT CHNC

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Holly and Ivy
Merry Little christmas
Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍
Creatieve Groetjes
 Claudia

14 opmerkingen:

Marijke zei

Wat mooi gedaan! Ik zou dat ook wel eens willen proberen, ziet er prachtig uit! Groetjes Marijke.

Laurespage zei

Mooie kaartjes en ieder kaartje isaltijd anders.
Groetjes, laurette

Cinderella zei

Hoi Claudia

Kei Gave kaarten en meteen weer een aantal klaar voor de kerst

Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

GerJanne zei

Prachtige achtergronden heb je gemaakt Claudia!
Ik vind ze supermooi!

Josje zei

Ik vind ze erg leuk geworden

Nelleke zei

Mooie serie, elk achtergrond is ook verschillend en dat is het mooie van inkt. Groetjes, Nelleke

brenda zei

My you have been busy with our inks and a super collection of cards, many thanks for sharing and joining in at Allsorts challenge this week.

B x

gerrie zei


Prachtige achtergronden heb je gemaakt, helemaal mijn ding.
Groetjes, Gerrie.

Trijntje zei

Leuke kaarten met de inkt achtergrond. Groeten Trijntje

Sylvia zei

Prachtige serie,Claudia.

Gr,Sylvia.

Linby zei

A great set of backgrounds you've created, so dramatic.
Thanks for joining in with my make your own background challenge at Allsorts.
Lynn x
DT

Wendy L zei

Love your inky background and thank you for joining us at Allsorts. Xxx

Mummylade zei

Amazing backgrounds! Thank you so much for entering our challenge at Allsorts this week.

Monica Maier zei

THe backgrounds are beautiful, make for a wonderful set of holiday cards. Thanks for joining us this month at MLC challenge blog!

Monica Maier- DT
https://monicascraftcorner.blogspot.com/