Volgers

maandag 18 november 2019

Always Be Yourself

Hoi,

Hier ben ik weer, met nu een opdracht dat ik kreeg. Maak een kaartje voor een 12-jarige met unicorns. Ik heb en best stoere kaart gemaakt met een zacht tintje eraan. Die unicorn passen er perfect bij vind ik. Wat vinden jullie?

Nog een paar weekjes werken en dan heb ik weer 2 weekjes vakantie. Het einde van het jaar is weeral int zicht. Het gaat toch snel, hé.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

14 opmerkingen:

Lia zei

Dit is inderdaad een stoere kaart. Leuke schoen!!
Lia xx

Rosina zei

Ooooohhh wat een super gaaf kaartje Claudia...heeeeel mooi opgemaakt met leuke details....
het geeft mij een idee..Ik moet namelijk nog een kaartje maken voor
or de verjaardag van onze kleindochter volgende week
Mag ik vragen van wie dat patroon is?? DDBD ??
Ik hoor het nog wel
groetjes Rosina

Crealientje zei

Heel leuk voor een 12 jarige!
Hip!!!
Zoveel leuks op te zien.
Lieve groetjes Crealientje.

Je@net zei

Wauw...wat een super leuke kaart is dit, Claudia!

Marijke zei

Een super leuk kaartje met die unicorns! mijn kleindochter is er ook zo gek op! Een mooi model is dit! Grotjes Marijke.

Joanne kramer zei

Wat een gave schoen/kaart! groetjes Joanne

Hermien zei

Prachtig werkje Claudia.

Groetjes Hermien

Nelleke zei

Toffe kaart voor een puber. Groetjes, Nelleke

GerJanne zei

Wat ontzettend leuk! Heel mooi gedaan..

Alex zei

Beautiful shaped card. Love the embellishments you used. Wonderful card for a young girl.
Thanks for playing along with us at our present challenge at Craft Rocket and good luck! Hope you will join us next month again.

Hugs
Alex

*Owner* Creative Crafting Uncles
*DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives{#35 – Anything but a card}
*DT* Kreativ-Tanten Challenge{#35 – Inspired by a song}
*DT* Craft Rocket Challenges {#65 – Birthday}
*GDT* C.R.A.F.T. {#535 – Christmas}
Alex' Kreative Seite

Janette zei

This is stunning, I love it and perfect for any young person. Thankyou for sharing with us at CraftyCatz this week.xx

Cynthia van der Wilk zei

Gaaf weer. Ik vraag me toch werkelijk af hoe je het iedere keer weer voor elkaar krijgt om van die grappige model kaarten te maken.

Aunty Sue zei

Fabulous card and love this perfect for a Teen. Thanks for sharing at Crafty Catz and dont forget to check Fridays post for the winner and top spots

Izzy Scrap zei

WoW ! Very creative card. Fabulous design and lovely embellishments. Thanks so much for sharing and for playing along at Papercraft Challenges.