Volgers

zaterdag 9 november 2019

Prettige Feestdagen

Hoi,


Vandaag begint er  bij Crafty Hazelnut Christmas Challengeeen nieuwe Challenge. Challenge 463 heeft als thema, gebruik minstens 1 knoop.

Dit is mijn kaart. Ik heb hier een serie van 4 kaartjes gemaakt.



Maandag mocht ik bij de DT favorites zijn bij LeAnns world met deze kaart















Woensdag mocht ik in de top 3 staan bij Crafting with an attitude met deze kaart














DT CHNC
Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍
Creatieve Groetjes
 Claudia

3 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Wat zijn dit super leuke en originele kaarten! gaaf! groetjes Joanne

karin zei

Leuk idee om knoopjes als kerstballen te gebruiken Claudia.
Groetjes,
Karin.

Margo zei

Wat een leuke kaart en gefeliciteerd met je toppertjes !
Groetjes
Margo