Volgers

zaterdag 23 november 2019

Merry Christmas

Hoi,


Vandaag begint er  bij Crafty Hazalnut Christmas Challengeeen nieuwe Challenge. Challenge 465 . heeft als thema, gebruik iets beginnende met R.

Ik heb de R van Rood




DT CHNC
Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
crafty sentiment
unicorn challenge
pearly sparkles
crafty friends challenge
lil patch of crafty friends
ssw

Donderdag heb ik de top 3 behaald met deze kaart bij Moving along with times







Vrijdag mocht ik dan winnaar zijn bij Crafty Catz met deze kaart











Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍
Creatieve Groetjes
 Claudia

7 opmerkingen:

Marijke zei

Een mooi kaartje, ik hou van rood! en je bent met je kaartjes in de prijzen gevallen, super hoor! Proficiat! Groetjes Marijke.

Margo zei

Wat een mooie kaart ! Gefeliciteerd met je toppertje en winnende kaart !
Groetjes
Margo

Caroline zei

Heel mooi weer Claudia!
En leuk dat je weer in de prijzen viel, gefeliciteerd.
Groetjes Caroline

Je@net zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Claudia.
En gefeliciteerd met je toppertje en winnende kaart!

Kathie zei

Claudia, congratulations on your win. Love your card especially the image and lovely colours and papers used. Also loving all your added embellishments giving your card wonderful texture. This is a great card and thanks so much for sharing your talent with us over at Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck.
Hugs
Kathie SSW2~DT

Joy Wilson zei

Oh wow! This is precious!!!! Thanks for joining us and good luck with with your entry!
Hugs, Joy
Joyfully Stamps
Lil Patch of Crafty Friends, Owner/Coordinator

Wendy L zei

Gorgeous card, thank you for joining us at Crafty Friends Christmas challenge, . Xxxx