Volgers

woensdag 27 november 2019

KKT - olijfgroen en roze

Hoi,

Bij Martina's kaartjes is er elke maand de kleuren kaart team. Hierbij mag je een kaart maken met  kleuren die gekozen zijn door een deelneemster. Elke maand zijn het andere kleuren.  Deze maand zijn de kleuren :

Elke laatste woensdag van de maand mag je dan je kaartje plaasten op je blog.
Dit is mijn kaartje voor deze maand met de opgegeven kleuren.

Zoals goede gewoonte maak ik dan een kaartje met het visgraattechniek en kan ik zo mijn restjes wegwerken.
Deze maand niet helemaal een visgraat techniek maar een kaart nav een schets.


Kleurenkaartenteam
Wil je weten wat de andere deelnemers hebben gemaakt? Je kan de lijst hier vinden

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

Creatieve Groetjes
 Claudia

28 opmerkingen:

gerrie zei


Wat een aparte en leuke kaart heb je gemaakt.Ziet er heel bewerkelijk uit en er valt veel op te zien.
Groetjes, Gerrie.

Anita van Deur zei

Hij is werkelijk heel leuk geworden mooi plaatje.
Groetjes Anita

Femminde zei

Wat leuk gedaan met deze aparte vorm!!
Tot het volgende KKT!! Altijd weer een feestje.
Groeten van Femminde

Je@net zei

Erg leuke kaart, Claudia!

Margo zei

Mooie kaart in de KKT kleurtjes !
Groetjes
Margo

Joanne kramer zei

Mooie kaart! groetjes Joanne

Petra-loves-paper zei

hoe kreeg je dit perfect kleurende plaatje toch gevonden? heel leuk met de visgraat techniek en het mooie modelletje, groetjes Petra

Annemarie en Merit zei

prachtige kaart!!!
liefs annemarie en Merit

Margreet zei

Heel mooi gedaan. Leuk plaatje.
xxx Margreet

karin zei

Helemaal geen erg gehad in het KKT gebeuren met al die kerstkaarten deze maand.
Mooi kaartje Claudia.
groetjes,
Karin

Cinderella zei

Kei leuke kaart Claudia

Liefs en Creatiefs
Cinderella
XX

Nancy Soetaert zei

Leuk hoe jij er altijd in slaagt om met restjes een echte KKT-kaart te maken.
Nancy

Marijke zei

Een mooi kaartje en handig gelijk al je restjes weggewerkt! Moet ik ook eens gaan doen! haha! Groetjes Marijke.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Mooi gedaan Claudia! Mooi model en leuke opvulling in de KKT-kleuren!

GerJanne zei

Heel mooi kaartje en erg leuk deze vorm!

chantal zei

Hele mooie, toffe en speciale kaart heb je gemaakt
Liefs Chantal

!neke zei

Helemaal leuk weer Claudia !

Nancy zei

Hey Claudia,

Voila, werkdag zit er op en ik moest niet naar de kliniek vandaag (van-mama-verbod-gekregen ;o)!) dus heb ik me een tas thee gemaakt en ga het volgende uur mijn rondje bloggen...

Grappig toch hoe herkenbaar jouw kaarten zijn omdat je steeds weer op jouw eigen manier kleuren combineert met restjes... Mooi! Ook deze maand is jouw kaart helemaal geslaagd!!

Liefs,
Nancy

Ans S. zei

Super leuke kaart.

Groetjes Ans

Nicole Parmentier zei

Wat een leuk modelletje heb je gemaakt, mooi KKT kaartje!!

Jantine zei

Leuke kaart, leuk model! En heel mooi toepasselijk plaatje!
Groetjes
Jantine

Rosina zei

Een prachtig kaartje heb je voor deze kleurenuitdaging gemaakt Claudia...Leuk zo de restjes verwerkt...

En bedankt voor het ideetje van de DDBD sneaker...
Ik heb hem ook gemaakt... keileuk is die geworden,
morgen is de kleindochter jarig...

groetjes Rosina

martina's kaartjes zei

wat een leuke kaart in deze speciale, opvallende vorm ! Gebruik ik zelf veel te weinig. Heel leuk resultaat geeft dat zo, mooi gemaakt
bedankt weer, dat je er deze maand bij was !
grtjs, martina
x

Marfien zei

Leuk model voor deze kaart met restjes, en dan ook nog een tof plaatje in de juiste kleuren, mooie combinatie Claudia

Sarah zei

Leuk met dat prentje en weer restjes weg gewerkt! X

Creatiels zei

Een leuke manier om restjes te verwerken. Mooi resultaat
Groetjes
Els

Nelleke zei

Met dat ik met jou kom bedacht inmijn dat je altijd restjes maakt met visgraat techniek. Ook al is het nu iets anders, het is een gave kaart geworden.groetje,s Nelleke

Sharon Fontenot zei

Interesting shape for the card. It totally works here. Sketch N Scrap appreciates your participation. Thank you for playing along.
Sharon Fontenot
higgledypiggledycrafts.blogspot.com/