Volgers

donderdag 8 oktober 2020

Blaadjes dwarrelen in de wind.....

Hoi,

Hebben jullie gisteren mijne live gezien bij Hobbizz? Gemist? Niet erg, hoor, je kan deze terugvinden in onze Facebookgroep of binnenkort op ons Youtube kanaal van Hobbiezz.

Ik ben aan de slag gegaan met de kei toffe kit Falling Leaves. Hier heb ik een leuke herfstkaart mee gemaakt.

De leuke paddestoelen heb ik opgebouwd in 3 kleuren cardstock. Hiervoor heb ik de kleuren, White, 079 Acacia en 032 Cassis gebruikt. Met een Wit Signo pen heb ik de witte stipjes getekend. Leuk hé!


De tekst heb ik in 2 delen gesneden, zo kon ik deze verdelen over mijn kaart. Ook hier heb ik ook de kaart verder versiert met de de vosjes uit de mooie Bella Lulu knipvel en de paddestoelen.

En dit is het resultaat geworden van de herfstkaart. Natuurlijk mag de mooie stencil van Dutch Doobadoo hier ook niet ontbreken. Ik heb hier enkel de voorzijde ervan gebruikt en de letters. Het geheel heb ik dan op een andere stencil uit de kit Let it Snow verhoogd opgeplakt. 

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenge

dutch card lovers


 Creative Groetjes

17 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schitterend herfst kaartje.
Fijne dag.

Je@net zei

Wat een pracht van een herfstkaart is dit!

Caroline zei

Heel leuk herfstkaartje is het geworden.
Groetjes Caroline

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie kaart en wat zijn die vosjes schattig Claudia.
Lieve groetjes Miranda

karin zei

Mooi kaartje Claudia. Je hebt er je werk van gemaakt met leuke details erop.
Groetjes,
Karin

Rosina zei

Een schitterend herfstkaartje is dit Claudia...wat is veel moois op te zien...TOP gedaan!!!
groetjes Rosina

Henriët zei

Wat een leuke kaart. Er is zoveel op te zien. Helemaal herfst!
Groetjes van Henriët

Tracie zei

Absolutely adorable. So many cute pieces. Thanks for playing along with us at PIP Challenges.

Billie A zei

Awesome project. Lots of cute images and layout.. (I dont see a pumpkin) but sure glad you shared over at Always fun challenge (and Bugaboo stamps, Crafty Sentiments)

anja curvers zei

Een prachtig herfsttafereel heb je gemaakt. toppie. Leuk dat je meedoet bij DCL.

Marjan zei

Mooi is je herfst kaart! Daar zit heel wat stanswerk in! Fijn dat je meedoet met DCL, dankjewel.

Nicole Parmentier zei

Jhee wat is er veel te zien op dit herfstkaartje. Heel erg leuk! Bedankt voor het meedoen met DCL.

Ankie vd Polder zei

Zo dan ... wat een mooi kunstwerk zeg. Groetjes, Ankie

Cut It Up Challenge Blog zei

Detailed and adorable as always, Claudia! Looks like it was a ton of fun to create.

Thanks for joining us at Cut it Up for our World Cardmaking Day challenge!

Evelyn
http://mylittlecraftblog.wordpress.com

Ellen zei

Wat een super leuke herfstkaart met deze schattige vosjes.
Bedankt voor je deelname aan de challenge van Dutch Card Lovers.
Groetjes Ellen

Dawn Frost zei

Wow, fantastic card, I love all the layers and texture! Thanks for joining Catch the Bug's anything goes challenge, good luck! Dawn Bugaboo DT

Gerda zei

Wat een leuke herfstkaart is dit geworden!! Leuk al die paddestoelen, die schattige vosjes en de mooie herfst kleuren die je hebt gebruikt!!Thanks for joining us at Cut it Up challenge!
Have a great day.
Gerda