Volgers

vrijdag 30 oktober 2020

Fijne Feestdagen

Hoi,

Met dit leuk model laat ik jullie vandaag de reminder zien voor Creative Sketchy Girls. Het thema deze maand is Kerst/winter en je kan nog meedoen toto 19 november. Doe je graag mee? De challenge kan je hier vinden.


Voor dit leuk model, ben ik aan de slag gegaan met de design papier in houtstructuur en leuke gnomes uit een Bella Lulu knipvel.

De sneeuw onderaan heb ik zelf gemaakt met glitters. 


Mijn Challenge Blog


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Top 3 behaald bij PIP


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

6 opmerkingen:

Je@net zei

Wauw...wat super gaaf, Claudia.
En gefeliciteerd met je toppertje!

Anita van Deur zei

Super mooi Claudia.
Groetjes, Anita

karin zei

Heel mooie kaartjes met de grappige kabouters erop Claudia.
groetjes,
Karin

GerJanneke zei

Heel gave kaartjes allebei. En ik ben zeker van plan mee te doen hoor!

Cynthia van der Wilk zei

Wow, wat mooi zeg.

tine zei

Heel mooie kaart
Prachtig model. Had klein beetje gehoopt op een tuto. Hiervan ?????
Lieve groetjes van je Belgische bewonderaar
Tine