Volgers

maandag 12 oktober 2020

Hoo Hoo Hoo's Birthday is it?

Hoi,

Zaternamiddag heb ik mij lekker laten gaan en 3 kaartjes gemaakt met de kit At the Zoo. Vandaag toon ik jullie de eerste ervan. 
De basis is een rechthoekige kaart van 15x10.5cm. Hierop heb ik bruine cardstock gemat. Vervolgens een stukje designpapier.

Met een ovaal stansje heb ik 2 ovalen gestanst en deze op elkaar gemat. Daarop een leuk prentje uit de Bella knipvel en afgewerkt met een tekst, ook van de knipvel en enkele nuvo drops druppels.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenge

creative craft cottage

Friendship challenge

moving along with times


 Creative Groetjes

11 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat leuk is je kaartje!
Fijne dag.

Je@net zei

Wat een leuk kaartje heb je gemaakt!

Josje zei

wat een grappig kaartje heb je gemaakt

Chantal zei

Wat een super schattig kaartje.
Groetjes, Chantal S

Rosina zei

Heel lief dit kaartje Claudia, zo een vrolijk plaatje erop...
groetjes Rosina

!neke zei

Super leuk Claudia !!!

groeten Ineke

theras kartenblog zei

Such a bright and cheery card!
Thanks for playing along with us at Friendship Challenge.
Good luck and happy crafting!
Ilse (thera)

GerJanne zei

Wat een enig kaartje Claudia.

As.I.Do.Rodos. zei

Brilliant card . Thank you for joining us at Creative Craft Cottage challenge good luck Ginny DT for Creative Craft Cottage
My Blog As I do Rodos

Bernadet zei

Oooh deze is ook te gek Claudia!!

anncreatief zei

Beautiful card. Thank you for joining us at Creative Craft Cottage challenge good luck. Have a nice day
Anneke DT