Volgers

dinsdag 13 oktober 2020

Hoera!!

Hoi,

Gisteren ochtend is Jolanda live gegaan met een super leuke kaart. Ze heeft hierbij gebruik gemaakt van de Kit labels en tags. Ik ben hier ook aan de slag gegaan en heb er mijn versie van gemaakt. 

Ik heb hier en daar ook gebruik gemaakt van ribbelkarton. Deze kan je ook vinden in de webhsop van Hobbizz. De kit Labels en tags heb ik gecombineerd met het design papier Vintage Jeans, maar met andere leuke Design papier krijg je uiterlijk ook een tof resultaat.


Ook de knipvellen mochten bij deze kaart niet onbreken. Deze heb ik op maat gesneden, zodat ik nog een mat randje er nog rondom kreeg.


Dit is dan de kaart in zijn geheel. Tof hé. Mocht je deze leuk vinden, bij aankoop van de kit Labels en tags krijg je ook de handleiding mee voor deze kaart te maken. Leuk hé!!

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenge

 Creative Groetjes

6 opmerkingen:

Lia zei

Wat een gave kaart is dit met een supermooi model.
Lia xx

Hobby Hoogland zei

Een prachtige kaart en ook heel mooi papier hier voor gebruikt .
Het model is ook heel mooi.
groetjes Marjan.

karin zei

Prachtig gemaakt Claudia. Ik heb dit model ook eens gemaakt, vind het niet gemakkelijk.
Groetjes,
Karin

Anita van Deur zei

Een prachtige kaart super mooi papier hier voor gebruikt.
Fijne dag.

GerJanne zei

hij is super. Je hebt hem mooi aangekleed. En de handleiding om deze kaart te maken is ook zo wel te vinden..

Bernadet zei

Wat is dit ontzettend gaaf Claudia!
Mooi model en supermooie kleurtjes