Volgers

maandag 15 november 2021

Bee Kind

 Hoi,

Een vrolijk kaartje vandaag. Deze is morgen ook te zien bij Scrap @ home FB. Daar kan je ook zien welke matieralen ik allemaal gebruikt hebt voor de kaart te maken.

Maar tevens is dit ook mij DT kaartje voor onze challenge bij Girlz Creative Crafts  waar we deze maand heel graag, lint, touw en of kant terug zien op jullie creaties.





Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Vanaf dit jaar doneer ik per verkochte kaart 0.5 euro aan een goed doel. Het goed doel dat ik gekozen heb is Het Feestvarken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

4 opmerkingen:

Je@net zei

Oooh...wat een super leuke kaart is dit, Claudia!

GerJanne zei

Heel mooi kaartje! Alles past perfect bij elkaar.
Dank je wel voor je enveloppe alvast voor mijn verjaardag. Hij blijft netjes dicht tot de 26e hoor!

Bernadet zei

Ach wat een leukerd is dit Claudia!

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.