Volgers

vrijdag 5 november 2021

HBD

   Hoi,


Vandaag onze SWAP tussen Lisbeth en mezelf.


Deze maand hebben we onze pakketten van afgelopen jaar allemaal bij elkaar gedaan en daar gaan we dan een kaartje mee maken in november en december.

Dit is mijn versie


Dit is mijn kaartje geworden met de gekozen materialen. Het thema voor deze maand is: Alles Mag

Lisbeth haar kaartje kan je hier bekijken.

Dit zijn alle pakketten van de afgelopen maand( zou kunnen dat er 1 foto ontbreekt)











Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenge

Vanaf dit jaar doneer ik per verkochte kaart 0.5 euro aan een goed doel. Het goed doel dat ik gekozen heb is Het Feestvarken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

Creatieve Groetjes
 Claudia

11 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wow prachtig Claudia, fijne dag.

Lia zei

Claudia, ik 'voel' gewoon de tropen in jouw kaart. Mooi!!
Lia xx

Je@net zei

Erg leuke kaart, Claudia!

Margo zei

Wat een toffe kaart met een erg leuk plaatje.
Groetjes
Margo

cass zei

Great card. Thanks for entering your wonderful creation at The Crafter's Cafe this fortnight.

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
dj zei

Thanks for playing along with our "leaves" challenge over at Cards 4 Guys! What a great jungle of fun you have created!!

Billie A zei

Wonderful card. Great image and design. Thanks for sharing over at Cardz 4 Guyz, Crafty Sentiments.

J zei

Unusual shape! Like that and the colors. Thanks for joining us at Sognando Scrap!

Ann Chuang Crafts zei

This is such a beautiful card! Thanks for sharing your card at Love To Scrap! Challenge Blog! Hope to see you again soon!! HUGS!
Ann DT

ILEANA ARTUFFO zei

Beautiful creation!
Thank-you for joining us at the Crafts Galore Encore Challenge November ATG and sorry for the late comment.
Ileanaxx