Volgers

donderdag 18 november 2021

Go Bananas

  Hoi,

Een vrolijke kaart laat ik jullie vandaag zien, met slingerde aapjes. Het thema bij Cardz 4 Galz is dan ook Fruit and vegetables. Dus heb ik met aapjes en banaatjes gewerkt. 




Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:


Scrapping 4 fun challenge 204 featured creature 15-11-2021



Merry Little Christmas challenge 39 15-11-2021


Rabisco challenge 19 winnaar 17-11-2021

Vanaf dit jaar doneer ik per verkochte kaart 0.5 euro aan een goed doel. Het goed doel dat ik gekozen heb is Het Feestvarken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

Creatieve Groetjes
Claudia

 

2 opmerkingen:

Josje zei

Leuk hoor die aapjes in de banaan, gefeliciteerd met je toppertjes

Angelique zei

Wat een geweldige kaart met al die aapjes op die grote banaan. Gefeliciteerd met je topkaartjes.
lieve groetjes Angelique