Volgers

donderdag 4 november 2021

Oh Denneboom

   Hoi,


Bij Cardz 4 Galz is het thema CAS. Das een moeilijke voor mij!! Ik heb graag mijn kaartjes vol en ik heb de neiging om er steeds iets aan toe te voegen. Dus bij CAS om het simpel te houden is dit moeilijk. Maar ik denk dat het bij dit kaartje redelijk goed geluk is.



Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Vanaf dit jaar doneer ik per verkochte kaart 0.5 euro aan een goed doel. Het goed doel dat ik gekozen heb is Het Feestvarken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer ๐Ÿ˜


Creatieve Groetjes
Claudia

13 opmerkingen:

Josje zei

Leuke kaart Claudia

carla zei

Dit is een heel mooi kaartje geworden Claudia.
Leuk gemaakt.
Groetjes,
Carla

karin zei

Ik heb dat ook altijd als ik een CAS kaartje maak van is het niet te weinig wat erop staat. Maar eigenlijk mag je maar een 30 % stempel of plaatje erop hebben dan dus dat is gauw genoeg ๐Ÿ˜
Je hebt een mooi kaartje gemaakt met deze mooie kerstboom.
Groetjes,
Karin

Trijntje zei

Mooie kerstkaart. Leuke boom en mooi versiert. Groeten Trijntje

Anita van Deur zei

Wat een leuke kerstboom op je kaart en z\o mooi versiert.

Laurespage zei

Mooie versierde kerstboom ! Leuk kaartje is het geworden.
Groetjes, laurette

Angelique zei

Mooie kaart, CAS kaartjes zijn idd moeilijk maar wel mooi om te zien. Heel wat anders als je vorige kerstkaartjes.
lieve groetjes Angelique

Nancy zei

Hey Claudia,

Dankjewel voor jouw leuke reactie op mijn kerstkaart!

Tja, als je niet gewoon bent om CAS-kaartjes te maken, is het niet gemakkelijk... Maar deze is wel helemaal geslaagd!!

Liefs,
Nancy

Chrissy zei

Gorgeous Christmas tree and decorations..
Thank you for sharing with us over here today at the Classic Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

Chrissy DT  https://classicdesignchallenge.blogspot.com/

Margo zei

Wat een leuke kaart
Groetjes
Margo

Ginny zei

fab card, thanks for joining us at FnF :)

J zei

Heel mooi kaartje!Thanks for participating with us this month at Sognando Scrap.

Ann Chuang Crafts zei

This is such a sweet Christmas card! Thanks for sharing your card at Love To Scrap! Challenge Blog! Hope to see you again soon!! HUGS!
Ann DT