Volgers

woensdag 1 december 2021

Hoe Oud!

   Hoi,


Voor een opdracht heb ik deze stoere kaart gemaakt; De tags in de binnen houden vast met een magneet. Ik had zoiets gelijkaardig zien passeren op facebook en heb er mijn eigen draai aan gegeven; Ik ben aan de slag gegaan met de labels van studio light en een oude stencil van Dutch Doobaboo. Verder heb ik de kaart aangekleed met wat mallen. Het dp papier is al een oude van Papermania.

Dit is dan ook mjn inspiratiekaartje voor Crafty Hazelnut's Patterned Paper 







DT Patterned Paper


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

shopping our stash challenge 452 top 3 28-11-2021


A perfect time to craft challenge november spotlight winner 30-11-2021


Vanaf dit jaar doneer ik per verkochte kaart 0.5 euro aan een goed doel. Het goed doel dat ik gekozen heb is Het Feestvarken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

Creatieve Groetjes
 Claudia

9 opmerkingen:

karin zei

Wat een leuke kaart Claudia. Mooie vorm met de pocket erop en al die labels.
Groetjes,
Karin

Anita van Deur zei

Prachtig Claudia!

Anita van Deur zei

En gefeliciteerd met je toppertje.

Je@net zei

Ziet er super leuk uit, Claudia.
En gefeliciteerd met je toppertjes!

Josje zei

Wat een gave kaart heb je gemaakt Claudia
Gefeliciteerd met je toppertjes

GerJanne zei

Wat een supercreatie is dit. En het zilver valt prima op.
Dank je wel voor het meedoen aan onze goud/zilver challenge bij de Egel.
Groetjes,
GerJanne (DT de Egel)

Nelleke zei

Een mooie kaart met verrassende elementen. Dank je wel voor jou bijdrage aan de goud/zilver uitdaging van de Egel. groetjes, Nelleke

Marja zei

Prachtig!
Fijn dat je meedoet bij De Egel.
Groetjes Marja Dt.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuk model kaart en heel mooi zoals je alles gedecoreerd hebt Claudia. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda dt De Egel