Volgers

zaterdag 11 december 2021

Prettige Kerstdagen....

  Hoi,


Een heel jaar door, kerstkaarten maken en toch nog tekort hebben. Ja dat overkomt mij. Dus heb ik een aantal CAS kaarten gemaakt. Een heel serie. Ben er nog niet, hoor!!! maar hier ben ik al een eindje verder. Nu ga ik nog een projectje zoeken voor terug een serie te maken.

Deze kaarten kwamen net als geroepen, daar het thema bij  Crafty Hazelnut Christmas Challenge, Quick and Smple is.


DT CHNC

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Vanaf dit jaar doneer ik per verkochte kaart 0.5 euro aan een goed doel. Het goed doel dat ik gekozen heb is Het Feestvarken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

13 opmerkingen:

carla zei

Claudia dankjewel, bij mij is gisteren zo'n leuke kaart van jou toegekomen.
Jij hebt er precies ook veel te maken.
Ik zelf ben ook nog niet klaar hoor en ik weet niet of het me gaat lukken.
Groetjes,
Carla

karin zei

Mooie manier om restjes te verwerken. Leuk gemaakt Claudia.
Groetjes,
Karin

Anita van Deur zei

Zeker leuk gemaakt Claudia als men tekort heeft dan creatief wezen, gefeliciteerd met je topper.

theras kartenblog zei

The cards are beautiful.
Thanks for playing along with us at Friendship Challenge.
Good luck and happy crafting!
Ilse (thera)

meg zei

Fabulous use of snippets of design papers,fun CAS cards,thank you for joining in at the Alphabet Challenge

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Donna Walls zei

Very nice use of the washi tape and a wonderful mixed media theme. Thanks for entering your lovely project in our challenge at The Paper Funday. Donna

Dawn Phillips zei

This is a really good idea for using scraps of pretty paper. Thanks for joining us at The Alphabet Challenge. Love Dawn x

Doris P. zei

What a great idea! Thanks for joining us at CUYL.

Lisa Bird zei

Wonderful cards. Thank you for joining us at Aud Sentiments Challenge Blog
Best Wishes Lisa xx
craftycard-designs.co.uk

Farida Rone zei

What a wonderful cards.
Thanks for joining us at Crafty Calendar Challenge.
Hugs!
Farida

Cass zei

Fantastic cards. Great use of paper scraps.
Thank you for joining us at the Crafts Galore Encore Challenge.

Helen zei

A great card - thanks for joining us at the Aud Sentiments Challenge.

Helen x