Volgers

zaterdag 18 december 2021

Merry Christmas

  Hoi,


Vandaag begint er  bij Crafty Hazelnut Christmas Challenge een nieuwe Challenge. Het thema deze week is: gebruik het woord Merry.
Ik heb een kaart gemaakt nav een SOL bij Scrap @ home. De beschrijving van deze kaart kan je terugvinden in de Facebook group: kaart met ster (ferrero Rocher). Je kan in de ster een Ferrero Rocher doen, maar ik heb er een kleine kerstbal in gedaan.

DT CHNC


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

My time to craft Christmas  challenge 24 top 3 17-12-2021




Vanaf dit jaar doneer ik per verkochte kaart 0.5 euro aan een goed doel. Het goed doel dat ik gekozen heb is Het Feestvarken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

1 opmerking:

Anita van Deur zei

Prachtige kaart en gefeliciteerd met toppertjes.