Volgers

donderdag 16 december 2021

Prettige Feestdagen

   Hoi,

Nog steeds winter en kerstkaarten aan het maken. ben nog volop bezig en dit weekend, ga ik weer een serie snelle kerstkaarten maken, want ik heb er nog een heel aantal te kort. 

Ik denk dat ik er voor volgend jaar ook beter zo een aantal kan voorzien doorheen het jaar. Zo een deel van die snelle kerstkaarten.

Maar voor nu heb ik een skakerkaart met een polarbeer. Gebruik een dier op je kaart is dan ook het thema bij Cardz 4 Galz 



Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Vanaf dit jaar doneer ik per verkochte kaart 0.5 euro aan een goed doel. Het goed doel dat ik gekozen heb is Het Feestvarken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
Claudia

 

13 opmerkingen:

Anita van Deur zei

geweldig wat een mooi kaartje leuke details en schud gedeelte, fijne dag.

GerJanne zei

Wat een schatje is het!

dj zei

What a fun card!! Thanks for playing along with our "contemporary Christmas" challenge over at Cardz 4 Guyz!

Nancy Soetaert zei

wat een supercute kerstkaart Claudia!
dankjewel voor je prachtige kerstkaart, wat een leuke cirkelmal rond die gezellige Santa!
groetjes
Nancy

Bernadet zei

Wat een gave kerstkaart is dit Claudia!
Prachtige kleurencombi en die shaker maakt het helemaal af!!
Dank je wel ook voor je prachtige kerstkaart!

Scrapping4funChallenges zei

Beautiful Christmas card! I love all the detail!
Wishing you a Blessed Christmas and a Happy, Healthy, and creative 2022.
Rachelle DT
https://scrapping4funchallenges.blogspot.com
https://rachellescreations.blogspot.com

theras kartenblog zei

The bear is so cute and happy!
I love the shape and the layout.
Thanks for playing along with us at Friendship Challenge.
Good luck and all the best!
Ilse (thera)

Josje zei

Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt
Bedankt voor je kaart die van jou is onderweg

Lia zei

Ooo, wat superleuk is dit! De beer is echt een schatje.
Lia DT S4F

Julie B zei

What a fun shaker card, love the cute polar bear. Thanks for linking up at Cardz4Guyz. :)

Dawn Phillips zei

This is such a fun card. Thanks for joining my Challenge at Cardz4guyz. Love Dawn x

Linda zei

Hoi Claudia,

Ik ben weer eens lekker in je kaartjes gedoken!
Wat een super leuk schudkaartje is dit geworden.
Hartelijke groet,
Linda T

MagsB zei

This is so adorable, Claudia! Thanks for joining in at My Time to Craft!

Happy New Year!

love Mags B x