Volgers

vrijdag 24 oktober 2014

DT Friday sketch 81

Hoi,

Eerst en vooral wil ik mijn nieuwe volger Desire verwelkomen. Leuk dat je volger bent geworden. Mogen we van elkaar veel inspiratie opdoen.

Vandaag begint er bij Friday Sketch Challenge een nieuwe challenge.  Gebruik de volgende schets en doe gezellig mee.  De sponser dit keer is Gerda Steiner.  Het prijsje dat je kan winnen kan je hier vinden. Ik heb dit kaartje gemaakt voor ons buurjongen dat morgen verjaart.
Dit is alvast mijn voorbeeldkaartje met schets n° 81


Sketch by Gea
 Gebruikte materialen:
cardstock: AC
DP: zeeman en boekenvoordeel
digi: Gerda Steiner en ingekleurd met copics
mallen: MD en Joy craftµ
Distress inkt: Vintage Photo
knoopjes: boekenvoordeel
touw: eigen voorraad

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

14 opmerkingen:

!neke zei

Mooi kaartje Claudia !
Mooie herfstkleuren !
grietjes !neke

Erica ♥ zei


Gave sketch, en je hebt er een hele
gave kaart mee gemaakt ook ☺

Alvast een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}

Anoniem zei

Feestelijk!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Ria zei

Mooie kaart Claudia.
Groetjes Ria

karin zei

Ik zag je kaartje net bij Friday Sketches, heel mooi gemaakt Claudia.
groetjes,
Karin

Marleen zei

Super leuke kaart Claudia.
Grappig plaatje heb je gebruikt!
Fijn weekend en groetjes,
Marleen

Hermien zei

Grappig kaartje Claudia

Groetjes en een fijn weekend

Josje zei

Die is leuk!

GerJanne zei

Wat een lief kaartje heb je gemaakt! Mooie kleuren en leuk plaatje!
GerJanne

Grietje zei

Schitterend kaartje van een leuke sketch. Die muisjes zijn echt cute.
Groetjes Grietje

Anita van Merode zei

Prachtige kaart en kleuren en sketch.
Groetjes Anita

carla zei

Je kaartje ziet er geweldig uit Claudia.
Super leuk stempeltje en mooie kleuren. Een prachtige afwerking met leuke details.
Groetjes,
Carla

Malika zei

Mooi kaartje

Malika

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Met mooi kleuren, details en stempels. Alles past perfect bij elkaar.
Groetjes, Anja