Volgers

donderdag 9 oktober 2014

Season of change

Hoi,

Hmmm, wat ga ik eerst vertellen, het goede of het slechte nieuws. Eerst maar beginnen met het slechte nieuws. Zo kan ik mijn hart eens luchten. Het feit is dat het eigenlijk niet goed gaat met Jarno, mijn zoon. Hij ging tot 2 weekjes geleden nog graag naar school, maar de aanpassing van de leerjaren naar het secundair is zo imens groot dat hij dat niet verwerkt krijgt. Hij heeft nu faalangst, maar zo erg dat hij er s'nachts niet meer goed van slaapt. We zijn ondertussen bezig met een psygoloog, maar het zal een proces van lange adem zijn. Ook zijn we deze avond naar de huisarts geweest. Ik heb nl Jarno deze voormiddag helemaal overstuur van school gaan halen. De huisarts raadde ons medicatie voor op basis van planten. Dit als ondersteuning, zodat de slapeloosheid, de angsten en de stress wat kunnen minderen. Ook heb ik de school ingelicht en ik was blij te horen dat er een groot vangnet is voor kinderen met dergelijke problemen. Volgens de huisarts zijn we goed bezig en hebben we alle nodige stappen reeds ondernomen. Nu is het kwestie van Jarno goed op de vangen en hem steeds op te peppen en te stimuleren. Maar het is moeilijk, hoor, als je kind daar zo zit te wenen en je het gevoel krijgt dat je geen vat hebt.

Het goede is nieuws dat ik ook wou meedelen is dat ik vanaf november DT ben bij De Creatieve Zebra. :)

Om mijn zinnen toch een beetje te kunnen verzetten heb ik deze week dit kaartje gemaakt. Ik heb er de hele week beetje per beetje aan gewerkt. Alleen als ik zo knutsel kan ik alles een beetje op een rijtje zetten.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Sketch Saturday: challenge 330 schets
Kenny K: Challenge 181 Anything goes - twist Black and Orange
Creative Card Crew: challenge 72 use black cardstock

Gebruikte materialen:
cardstock: AC
DP: kruidvat
tekst: Joy craft
digi:  Kenny K: en ingekleurd met copics
lint: kruidvat
knoopjes: action
memento inkt: tuxedo black

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

8 opmerkingen:

Cinderella zei

Hoi Claudia dat is idd en rot gevoel als je je kind zo meemaakt dan kun je je echt hulpeloos voelen maar zoals je huisarts zei hebben jullie de juiste stappen ondernomen. Hopelijk gaat het snel allemaal beter.
Gefeliciteerd met je DT plek bij Creatieve zebra en ik vindt je kaart geweldig
Liefs en Creatiefs
Cinderella

Ria zei

Mooie kaart Claudia.
Ik hoop dat Jamo weer snel opknapt.
Groetjes Ria

Gea zei

Hey Claudia . Sorry lees nu pas dat het niet zo goed gaat met je zoon . Heel veel sterkte ik hoop dat hij snel weer een beetej de goede kant op gaat liefs Gea

Lisbeth zei

hoi Claudia
het zal inderdaad een werk van lange adem zijn Je moet maar denken dat hij er sterker uit komt en morgen gaan wij lekker een dagje knutselen mooi kaartje trouwens
grtjs Lisbeth

Grenouille Greetings zei

Love all the distressing you did on this fun card. Great orange and black colour choices and super colouring. Thank you for joining in with our Sketch Saturday challenge. It's great to see you. Hugs, Lesley

Erica ♥ zei


Hoi Claudia,

Moedig om dit op je blog te vertellen,
maar ik weet als de beste hoe het is om
zorgen om je kind te hebben. Het is
echt heel triest zijn problematiek,
maar ik ben er van overtuigd dat jullie
het goed aanpakken, er goede hulp en
begeleiding bij hebben, en dat het zo
op termijn allemaal terug goed gaat
komen !
Ik wens jullie heel veel sterkte, en
geef hem maar een lekkere dikke
knuffel als hij daags uit school komt
en een warme thee, enne moederliefde
helpt ook heel erg !!

Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}

Oh ja, en natuurlijk gefeliciteerd met
je DT schap, echt heel erg gaaf,
net als je kaartje, weer zo mooi ☺

Unknown zei

lovely card-sophisticated halloween! I love it!Thank you for joining us at Creative card Crew black card challlenge! Irene DT xx

Guild Master Crystal zei

Fabulous card! Love all the distressing.
Thanks for playing along with your black cardstock at Creative Card Crew!
~ Crystal (DT)