Volgers

vrijdag 10 oktober 2014

Kerstkaart n°17

Hoi,

Vandaag heeft Jarno een betere dag. Stap voor stap zullen we er wel geraken. Maar ik vrees dat het een proces zal zijn met vallen en opstaan.

Deze namiddag terwijl Jarno ineens wou studeren kreeg ik een ingeving voor een leuk kaartje te maken. Het is niet mijn gewoonte om 2 blogsberichtje op 1 dagje te schrijven, maar morgen ben ik niet thuis. Samen met Lisbeth mogen we een workshop bijwonen van stempeltechnieken van Kicostamps.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Bugaboo: challenge Oktober - Anything goes
C&S: uitdaging 220 1 laag op je kaart

gebruikte materialen:
cardstock: AC
DP: restje
tekst: Joy craft

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.


20 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Heel leuk gedaan Claudia !

Marcella zei

Hoi Hoi
Maar deze is ook wel weer heel leuk .
Groetjes Marcella

Anoniem zei

Een STER van een kaart!!!
Veel plezier morgen.
Creatieve groetjes, Gaby

Ria zei

Mooie kerst kaart Claudia.
Groetjes Ria

karin zei

Dat is grappig met die sterretjes op de embossinglaag.
Groetjes,
Karin

GerJanne zei

hoi Claudia,
had ik dat bericht toch helemaal gemist zeg. Wat naar voor Jarno en voor jullie! Hopelijk gaat het allemaal helpen wat je ingezet hebt. Het is niet niks voor hem.
En ook gefeliciteerd met je DT schap bij de Creatieve Zebra! Dat is dan weer leuker nieuws...
Je kaartje voor vandaag is erg mooi. Lekker als je afleiding kunt vinden in het freubelen!
Groetjes en sterkte!
GerJanne

Grietje zei

Hoi Claudia, wat een prachtig kaartje en wat een leuk bericht van je DT schap bij de Creatieve Zebra. Ik heb wat berichtjes gemist zie ik, je hebt heel wat te stellen met je zoontje. Jammer, ik hoop dat hij er snel overheen is. Met de hulp en ondersteuning die jullie geven zal dat vast lukken. Fijn in ieder geval dat je hier een uitlaatklep hebt.
Groetjes Grietje

Hermien zei

Ik heb het een en ander gemist hier op je blog zie ik. Gefeliciteerd met je plekje in het DT-team van de creatieve zebra.
Wat naar voor jullie dat Jarno niet lekker in zijn vel zit! Ik hoop dat hij zich snel weer wat beter zal voelen.
Je kaartje ziet er weer heel leuk uit

Groetjes Hermien

sgc zei

Love the stars. Thanks for playing in Bugaboo's challenge.

Anita zei

Je hebt weer een leuke kaart gemaakt. Wat leuk dat je mag meedoen in het DT team van de Creatieve Zebra, gefeliciteerd. Sterkte thuis.
Groeten, Anita

Malika zei

Mooie kaart

Malika

nans'creablog zei

Een hele leuke kaart Claudia.

Groetjes,
Nans

Jen Leeflang zei

I love that ef and the addition of the stars is a great touch! Thanks for joining in the fun at our Anything Goes Challenge at Bugaboo Stamps this week – I hope you are drawn as one of the winners. Please enter again this week when we have a brand new challenge and wonderful prizes to be won.
luv’n huggz
Jen L
Bugaboo DT

jolanda zei

leuk

Erica ♥ zei


Hoi Claudia,

Dat is zeker een mooie kerst kaart ☺

Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}

Lisbeth zei

hoi Claudia
Een super leuk kaartje
grtjs Lisbeth

ANJA 3D zei

Schitterende kaart, Claudia.
Fijn om te horen dat het wat beter gaat met Jarno. Het zal idd een lange weg voor hem en jullie worden. Wat goed van jullie dat jullie gelijk met zijn probleem aan de gang zijn gegaan. Ook nog van harte gefeliciteerd met je dt-schap bij creatieve zebra.
Groetjes, Anja

Marfien zei

Leuke kerstkaart, ben benieuwd naar je stempelwerken

Ellen zei

Geweldige One Layer Card!
Leuk dat je meegedaan hebt met Cards & Scrap.
Groetjes Ellen

*mieke* zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor de 'One layer card' challenge bij Cards&Scrap Claudia!
Groetjes Mieke