Volgers

zaterdag 18 oktober 2014

It's a girl

Hoi,

Hier ben ik weer. Wat een zalig nazomers weertje. Het is precies lente!!. Deze ochtend is Joran vertrokken op KLJ weekend. Wat zullen ze het daar naar hun zin hebben, met zo'n leuk weertje. Terwijl Jarno deze namiddag studeerde en mijn lekkere verse soepen (courgettesoep en paprikasoep) aan het koken waren heb ik dit kaartje afgewerkt. Ik had gisteren mijn berichtje al een beetje opgesteld, maar (weet niet hoe het komt) die is verdwenen. Dus, nu een nieuw berichtje.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
SSW 2: challenge 31 - schets 

Hobbyhome: challenge 14 - babykaart
CFAS: challenge 88 - bows an buttons

gebruikte materialen:
cardstock: AC
DP: wibra
tekst: Joy craft
mallen: MD en Joy craft
digi: gevonden op pinterest en ingekleurd met copics
plakparels: action
lint: denk van de wibra
knoopjes: van boekenvoordeel en die grote roze van de action
jute: wibra
memento inkt: rose bud
bloemetje en randje is zelf gehaakt

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

15 opmerkingen:

!neke zei

Mooi kaartje Claudia!
Roze blijft mooi!
Fijne zondag !

!neke zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Je@net zei

Vind 'm super schattig geworden, Claudia!

Je@net zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Ans Gilbert zei

Wat een schattig kaartje,
heel erg leuk met de haakwerkjes,
liefs Ans
p.s. de soepjes lijken me heerlijk...

Kathie zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Kathie zei

Oh Claudia you've put so much work into this card, this is a great image and you've really accessorized and embellished it this week. Such pretty colours as well. Thanks so much for sharing your talent with us over at Sweet Sketch Wednesday this week and good luck.
Hugs
Kathie SSW2~DT

Heide zei

How cute, love all the texture with your card. Thanks for joining us this week. Hugs, Heide SSW2-DT

Carol S. zei

Great card and love the image. Very nice textures too. Thanks for joining us at Crafting For All Seasons. Carol S. DT

Nelleke zei

O wat is deze leuk zeg! Ook lekker een beetje ondeugende stempel, maar dat mag ook. Geniet van het mooie weer. Groetjes, Nelleke

GerJanne zei

hoi Claudia,
deze is wel heel erg leuk geworden met het haakwerk erop!
En die soepen klinken ook erg lekker!
Groetjes,
GerJanne

Erica ♥ zei


Hoi Claudia,

Ohh wat een mooi kaartje, de kleurtjes
maar ook het haakwerk erbij, schitterend !!
Heeeerlijk soep, heb ik gisteren ook gemaakt, ik ben er gek op !
Dit keer garnalensoep met tomaten, bloemkool en kikkererwten, heeeerlijk !
Gisteren en vandaag deed Blogger erg moeilijk, ik had er ook veel problemen
mee, misschien dat het daar aan lag ?

Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Cinderella zei

Een geweldig leuke kaart
Een fijne zondag
xxx
Cinderella

Lisbeth zei

hoi Claudia
mooi en inspirerend kaartje
grtjs Lisbeth

Linda Anderson zei

Cute, cute, cute...that's what this card is!! Love that image. Thanks for joining us at Sweet Sketch Wednesday 2.

Linda