Volgers

zondag 5 oktober 2014

GDT - KIC - reminder challenge 43 bingo - dierendag

Hoi,

Het is weer zondag en vandaag mag ik de reminder plaatsten voor KIC. Deze keer luidt de challenge Bingo met als thema dierendag. Je kan nog tot zaterdag meedoen met de challenge.

En dit is mijn bijdrage. Ik heb gekozen voor stempelen (tekst)/stansen/vlinders.




 


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
MBDGD: challenge Anything goes - vlinders
ABC Challenge: Challenge u = for unique - anything goes
Digitally sweet challenge: challenge 108 - lots of flowers
Creaine: challenge 41 - oktober - schets

Gebruikte materialen:
cardstock: AC 
DP: Authentique
tekst: Joy craft
digi:  Besties en ingekleurd met copics
mallen: Joy craften lalaland
lint: kruidvat
plakparels: kruidvat
memento inkt: Rose bud

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

18 opmerkingen:

Grietje zei

schitterend kleurrijk kaartje Claudia, heel mooi.
Groetjes Grietje

Kimmie zei

Hoi Claudia,

Prachtig je bijdrage als gastdesigner!
Hij staat er mooi bij op ons KIC- blog!

XXX Kim

corryskaart zei

hoi claudia
wat heb je er een fleurige beestenboel van gemaakt zo leuk en lekker vol
groetjes corry

Creaine zei

Wow Claudia, heel mooi. Leuk dat je meedoet met de challenge bij creaine.
groetjes Ine

DOROTHY MADEREEL zei

Hallo Claudia,

Wat een prachtige kleurrijke vlinderkaart. Hier hoef ik niet te zoeken waar de vlinder zit. Ik vind hem helemaal top. Heerlijk roze en prachtige details. Fijn dat je weer meedoet met onze challenge van de Dutch My Besties en graag tot een volgende keer.

lieve groet Dorothy

Erica ♥ zei


Hoi Claudia,

Deze is echt schitterend, onwijs mooi gemaakt ☺

Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Ria zei

Mooie kaart Claudia.
Groetjes Ria

Plony zei

Wat een supergave kaart...mooie kleuren, frisse details en duidelijk...vlinders.
Leuk dat je meedoet bij ons Dutch Besties-blog en graag tot een volgende keer.
Groetjes van Plony

Hermien zei

Prachtige creatie Claudia

groetjes Hermien

Corrie zei

Hallo Claudia
Wat een prachtige kaart hyeb je met5 mijn sketch gemaakt, héle mooie kleuren en prachtig gekleurd.
Dank je wel voor het meedoen bij Creaine challenges.
Lieve groetjes,Corrie

Ans Gilbert zei

Prachtige, kleurrijke kaart heb je gemaakt, het afdrukje is prachtig ingekleurd,
liefs Ans

Monique zei

Kleurrijk en vrolijk!
Groetjes Monique

GerJanne zei

Hardstikke leuk voorbeeldkaartje heb je gemaakt!
GerJanne

Unknown zei

Wauw wat een prachtig kaartje heb je gemaakt met de layout

Bedankt voor je deelname aan de challenge op Creaine Challenges en veel succes

Groetjes karin xx

Marfien zei

Hier word ik weer vrolijk van

Karen Wilson zei

Hi Claudia! Wow, this is stunning! So many things to look at! Thanks for playing along in our "Lot's of Flowers" challenge at Digitally Sweet!

Faith A at Daffodil Cards zei

Beautiful colours and love the all the butterflies and your colouring of the image, a beautiful card. Thank you for joining us at Digitally Sweet Challenges!

Cindy zei

Prachtig Claudia, wat een schitterende kleurrijke kaart heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet met de challenge van Creaine. Groetjes, Cindy