Volgers

dinsdag 12 mei 2015

DT Creative Colors Challenge 35

Hoi,

Laatste werken dag deze week, vandaag. Morgen begint mijn lang welverdiend weekend. Buiten een communiefeest, quality time met de kids en wat verbouwingsplannen staat er zoals gewoonlijk veel knutselen op het programma. 

Vorige zaterdag moest ik ineens met Wim mee op stap. Wist van niets. Ik wist ook niet waar we naartoe gingen. Opeens stopte we bij een fietsen winkel en daar mocht ik een nieuwe fiets kiezen. Ik was letterlijk ik de wolken. Krijg ik zomaar van mijn ventje voor moederdag en ook voor mijn verjaardag (weliswaar en vroege verjaardag - ik verjaar pas in juli)  en splik splinter nieuwe fiets. Binnen 14 dagen ongeveer heb ik hem. Want omdat ik nogal een grote ben, moest die fiets besteld worden en omdat het deze week natuurlijk weer een korte werkweek is, kon ik daardoor langer wachten. Maar normaal heb ik hem volgende week vrijdag. Fotootje hebben jullie nog tegoed. hahaha.

Vandaag begint er bij Creative Colors Challenge een nieuwe challenge.  Gebruik de volgende kleuren en doe gezellig mee.  De sponser dit keer is Robyn's Fetish

Dit is alvast mijn voorbeeldkaartje voor deze challenge.





Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
SSW 2: Challenge  53 - schets

gebruikte materialen:
cardstock: American Craft en pipoos
DP: kruidvat
tekst: kruidvat van DP
digi:  Robyn's Fetishen ingekleurd met copics
memento inkt: Toffee Crunch
plakparels: action
lint: restje

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen


Creatieve Groetjes
 Claudia

23 opmerkingen:

Je@net zei

Mooie kaart, Claudia.
En alvast veel fietsplezier gewenst!

Je@net zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anoniem zei

Lekker fleurig, leuke tekst!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Sylvia zei

Mooie voorbeeldkaart,Claudia. leuke stempel en leuk vrolijk designpapier.Veel plezier met je nieuwe fiets.

Groetjes,Sylvia.

Stempel er op los by Ilse zei

Mooi gedaan en wat een leuke cadeau zeg !
Liefs
Ilse

karin zei

Een heel leuk kaartje Claudia !
En wat een prachtig kado heb je gekregen. Ik wens je veel fietsplezier toe !
Karin

Malika zei

Wat een leuke kaart zeg

Malika

Malika zei

Wat een leuke kaart zeg

Malika

Sabrina Jackson zei

Claudia, my sweet friend, you never cease to amaze me with your creative cards! Love this one and your coloring is just stunning! Hugs, Sabrina

nans'creablog zei

Leuke kaart, toffe sketch.

Groetjes,
Nans

Hermien zei

Fris en Fruitig kaartje Claudia

Groetjes Hermien

anne zei

A beautiful card Claudia, the apple looks good enough to eat and your papers set it off perfectly.
Thank you for playing along with us this week.
Anne SSW2-DT

Sé-tje Limlam frutsels zei

Wat een mooi voorbeeld kaartje!
Veel plezier met je nieuwe fiets...

Groetjes José

GerJanne zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt, Lekker vrolijk. Veel fietsplezier (al moet je nog even wachten....)
GerJanne

Kathie zei

Yummy card Claudia those apples look good enough to eat, love your colours and added embellishments. This is a great card and thanks so much for sharing your talent with us over at Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck.
Hugs
Kathie SSW2~DT

María Pilar zei

Awesome card, Claudia. You colored perfectly the digi.
So beautiful.
Hugs!!!!!

Rosina zei

Een prachtig kaartje Claudia....heel mooi voor de inspiratie van weer een leuke challenge...
een leuk lang weekend en volende week heel veel fietsplezier

groetjes Rosina

Veerle zei

Heel kleurrijk kaartje Claudia, mooi. Fijn dat je een nieuwe fiets hebt gekregen. En nu maar hopen op een warme, zonnige zomer hé. Groetjes,
Veerle x

Angelique zei

Leuke, vrolijke kaart heb je gemaakt, ook de sketch is heel leuk. Dat is nog eens een verrassing, ik wens je veel plezier met je fiets.
groetjes Angelique

Heide zei

What a great card! Fun image and perfect papers. Thanks for joining us this week. Hugs, Heide SSW2-DT

Monique zei

Wat een vrolijk kaartje!
En wat een superkado van je mannetje.
Nu hopen op mooi weer om te fietsen.
Liefs Monique

sweetbloominscraps zei

Love that basket and the bright colors! Thanks for joining us at SSW2!
Judi SSW2~GDT

Doris knippenenplakken zei

Wat een mooi vrolijke kaart.
Leuke tekst .
Grts Doris