Volgers

zaterdag 2 mei 2015

Gefeliciteerd met je communie

Hoi,

Eerst wil ik graag mijn nieuwe volgers Lacey Lassey en Veerle welkom heten. Tof dat jullie mijn blog hebben gevonden en volger zijn geworden. Mogen we veel inspiratie bij elkander opdoen.

Vandaag onverwachts een tripje naar Zutendaal mogen doen. Jarno is met de Judo op kamp vertrokken. Helaas had een van de leiders zich overslapen en hadden ze een chauffeur te weinig. Toen hebben ze gevraagd of ik wou rijden. Even een tripje van 1 uur heen en 1 uur terug. Was niet bepaald gelukkig. Maar ja, voor je kinderen kinderen doe je alles hé!!

Verder heb ik met manlief, verder onze verbouwingsplannen onder de loep genomen en we hebben besloten dat ik niet naar de garage ga verhuizen met de hobbyspullen, maar de we eerst mijn hobbyplekje gaan vernieuwen. Das toch kei leuk. Dus na de zomer (hopelijk) heb ik mijn nieuw hobbystekje, joepie!!!

Deze namiddag heb ik nog een communiekaartje gemaakt. Op 16 mei hebben we een communiefeestje van ons buurjongen. Maar het feestje is ook ineens voor zijn 2 nichtjes. En omdat ik die ouders en die nichtjes ook ken, heb ik natuurlijk ook voor de meisjes ook een kaartje gemaakt. Voor Saartjes heb ik al eerder een kaartje gemaakt. Dit kaartje is voor Julie. Voor Sam ga ik komende week iets in elkaar knutselen.

Ik heb er een heel speels kaartje van gemaakt.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
The Paper Nest Dolls: challenge 4 Anything goes
Tuesday Morning Sketches: challenge 298 Schets
Fresh Brewed Challenges: Challenge Color Combo
Bugaboo: challenge May - Anything Goes

gebruikte materialen:
cardstock: American Craft
DP: action
tekst: Cart 'n scrap art
digi:  The Paper Nest Dollsen ingkleurd met copics
inkt: distress inkt - Vintage photo
lint: De Knutselaar
stencils vorm: action
stencils dots: action en bewerkt met structuur pasta

Verder laat  ik jullie nog mijn restjes kaartjes zien van deze week. Helaas zijn het er niet zoveel. Veel werk momenteel met de verbouwingen.




Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Creatieve Groetjes/ Kreatieve Grußen
 Claudia

21 opmerkingen:

Cinderella zei

Leuke kaart Claudia
Xx
Cinderella

Kleurenfestijn zei

Ha Claudia,

Leuke kaart met mooie kleuren en een lief stempeltje.

Groetjes Antoinette
Antoinette-kleurenfestijn@blogspot.com

carla zei

Een superleuke kaart.
Mooie kleuren bij elkaar en een heel leuk modelletje.
Groetjes,
Carla

Je@net zei

Wat een leuk communiekaartje, Claudia.
Ook je restjeskaarten zijn weer erg geslaagd!

Sarah zei

Tof communiekaartje in vrolijke kleuren .
Liefs ☆ sarah ☆

Lisbeth zei

hoi Claudia
mooie en leuk kaartjes
grtjs Lisbeth

Monique zei

Leuke vrolijke kaart!
Liefs Monique

Anoniem zei

Super leuke, vrolijke communiekaart Claudia! De restjeskaarten zijn ook weer super leuk :)
Groetjes Chantal

Stempel er op los by Ilse zei

Erg leuk gedaan Claudia, het is super super mooi, leuk van kleur !

Groetjes van ilse

karin zei

Meimaand, communiemaand in Belgie. Mooi kaartje heb je gemaakt Claudia en je 'restjeskaarten' zijn ook leuk.
groetjes,
Karin

ANJA 3D zei

Ik vind je kaart, Prachtig geworden. Heel gaaf.
Groetjes, Anja

Nelleke zei

Heerlijk een eigen stek, dat is zo fijn! Mooi kaartje ook, lekker fris en niet teveel poespas. groetjes, Nelleke

Rosina zei

Heel mooi je communiekaartje Claudia....en ook je restjeskaartjes zijn weer schitterend....KNAP gedaan en heel mooi afgewerkt...

Groetjes Rosina

Angelique zei

Leuke communiekaart in deze kleurtjes en mooie vorm. Vind het wel knap hoor toch nog drie restjes kaarten terwijl jullie zo druk bezig zijn. Fijn dat je hobbyplek straks aan de beurt is.
groetjes Angelique

Debbie zei

Very cute card!!
Thanks for playing along this week at Tuesday Morning Sketches!!
Debbie (TMS DT)
Debbie's Dash of This and That

Veerle zei

Hoi Claudia,

Zo'n lief en schattig kaartje.
Leuke shape ook.
Groetjes
Veerle

Sylvia zei

Leuke kaart,Claudia. Mooi model.

Groetjes,Sylvia.

Sé-tje Limlam frutsels zei

Leuke kaarten Claudia!

Groetjes José

Anoniem zei

Leuk fleurig kaartje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Antoinette Voorn zei

Heel lief communiekaartje Claudia! En ben heeel benieuwd hoe je nieuwe plekje eruit gaat zien.

sgc zei

Adorable! Thanks for playing in Bugaboo's challenge.