Volgers

vrijdag 22 mei 2015

DT Friday sketch 95

Hoi,

Eerst mijn nieuwe volgers welkom heten. Welkom Maria en Bernadet. Leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden. Mogen we van elkaar veel inspiratie opdoen.

Ik heb ook nog een leuk nieuwtje te vertellen, maar meer daarover binnen een paar daagjes, dus nog even geduld.

Vandaag begint er bij Friday Sketch Challenge een nieuwe challenge.  Gebruik de volgende schets en doe gezellig mee.  

Dit is alvast mijn voorbeeldkaartje met schets n° 95



Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Elisabeth World challenge: challenge Spring
All Sort Challenge: Challenge 311 No Square
Cards 2 Create: challenge 22 geen vierkante kaart


gebruikte materialen:
cardstock: pipoos en restjes
DP: studiolight
tekst: Joy Craft
digi: Elisabeth Bell en ingekleurd met copics 
mallen: joy craft
stencil: action
knopen: voor overal
lint: zeeman

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

19 opmerkingen:

Rosina zei

Heel mooi kaartje Claudia...leuk in deze vorm en ook het leuke meisjesstempeltje heel mooi ingekleurd
Ik ben benieuwd naar je 'nieuwsje'

groetjes
Rosina

Cinderella zei

Hoi Claudia,
Een leuke sketch en een geweldige uitwerking ervan.
Alvast een fijn weekend
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

Wil Frutsel zei

Een prachtig kaartje Claudia, mooie stempel schitterend ingekleurd. Fijn dat je meedoet bij onze challenge van Cards2Create, veel succes.
p.s. Ik zag dat ik nog geen volger bij je was, dus dat heb ik nu even rechtgezet, hihi!!
xx Wilma DT

Marleen zei

Hele leuke bloemenkaart Claudia!
Vast een heel fijn weekend.
Lieve groetjes, Marleen

Veerle zei

Heel mooi kaartje Claudia en leuke afbeelding.
Groetjes, Veerle x

Francisca zei

Zeer leuke meisjes kaart .
Was weer even geleden dat ik langst kwam .
Leuke dingen gezien .
Je laatste restjes kaarten vind ik geweldig .
Goed idee om wat meer die restjes bak aan te spreken ( zou er een voorbeeld moeten aan nemen HI ,HI )

Groetjes,
Francisca

susiestacey zei

Lovely card, Thanks for sharing at Allsorts 'No Squares' challenge and good luck x Susan x

Je@net zei

Wat een leuke kaart is dit, Claudia!

corryskaart zei

hoi claudia
wat een leuke kaart zowel de vorm/kleuren en je maakt mij wel nieuwsgierig naar jou nieuwtje haha
groetjes corry

Sarah zei

Weeral leuk ! Fijn weekend ☆ Sarah ☆

Anneke zei

Ooh wat een lief kaartje!
Ben benieuwd naar je nieuwtje ;-)
Groetjes anneke

Sylvia zei

Een mooie kaart,Claudia. Leuk model ook. Mooie sketch.Een fijn pinksterweekend.

Groetjes,Sylvia.

karin zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
karin zei

Nog een poging wagen, ik zie mijn tekst niet :
leuke sketch, mooi kaartjes,
groetjes,
Karin

Unknown zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. mooie kleuren gebruikt.

Groetjes Esmeralda

Antoinette Voorn zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt! En de bloemvorm is ook erg mooi, een schattig meisje erbij , super meidenkaart Claudia!..

Angelique zei

Wat heb je de sketch leuk gebruikt, het meisje is heel schattig. Mooi hoor.
groetjes Angelique

Trijntje zei

Hoi Claudia wat is dit een leuke vrolijke kaart. Hele mooie kleuren combi en heel mooi deze ronde vorm. Groeten Trijntje

Rimmie zei

Prachtig kaartje Claudia! Ik sta helemaal versteld van je inkleur werk, echt top!
Heel veel succes met de challenge van Cards2Create!

Groetjes

Rimmie
DT member Cards2Create