Volgers

zondag 10 mei 2015

DT Kaartjes Inspiratie Challenge 59

Hoi,

Het zal een korte werkweek worden. Maandag en dinsdag werken en dan een dagje verlof. Dan een welverdiend verlengd weekend. Joepie. vandaag begint er bij KIC een nieuwe challenge.  Het thema dit keer is: ZWART + WIT en 1 ANDER KLEUR De sponser dit keer is Bugaboo

Dit is alvast mijn voorbeeldkaartje. Ik heb voor de eerste keer een strikje gemaakt met de mini Bowdabra. Leuk ding. Had ik veel eerder moeten aanschaffen. LOL

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
CFAS: challenge 101 schets
Fresh Brewed Design: Challenge For mum

gebruikte materialen:
cardstock: American Craft en restje
DP: Boekenvoordeel
tekst: mal van Joy craft
digi: Bugaboo en ingekleurd met copics
mallen: Joy craft
lint: restje en boeken voordeel
memento inkt: tuxedo black
embossing poeder: wow roos glitter

Wat ben ik blij. Ik ben met mijn CAS kaartje als 2de beland bij Winter Wonderland.

Winter Wonderland 2de plaats door DT team

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Creatieve Groetjes
 Claudia

11 opmerkingen:

Lisbeth zei

hoi Claudia
mooi en leuk kaartje
grtjs Lisbeth

Unknown zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt leuk hoor zwart wit en een kleur er bij.

Groetjes Esmeralda

Hermien zei

Mooi dt kaartje voor KIC Claudia

groetjes Hermien

Veerle zei

Hallo Claudia,
Leuk en mooi vrolijk kaartje.
Gefeliciteerd met je top 3.
Fijne zondag nog, groetjes
Veerle x

Stempel er op los by Ilse zei

Leuk gedaan Claudia. Die mini bowdabra heb ik ook maar mij lukt het niet om daar een fatsoenlijk strikske mee te maken :(

Liefs van Ilse

Sarah zei

Mooie stempel op een leuk kaartje !
Liefs ☆ Sarah ☆

Diana van Otterlo zei

Wat een schatje van een kaart! Leuk!

Je@net zei

Wat een leuke kaart is dit, Claudia.
En gefeliciteerd met je andere kaartje!

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
hele mooie kaart en prachtig strik, ik heb de bowdabra al jaren en gebruik hem heel vaak,
liefs Ans

Milnie zei

wat een schattig kaartje Claudia!
Bedankt voor het meedoen bij Crafting For All Seasons.
Milnie DT

cotnob zei

A fabulous card, such pretty colours.
Thank you for joining us at Crafting for all Seasons.
Pauline
x