Volgers

dinsdag 19 mei 2015

Friends are the gift

Hoi,

Hier ben ik weer. Het is weer het begin van een nieuwe week. En weer een lang weekend in het vooruitzicht. Joepie.

Deze avondlaat nog een kaartje gemaakt. Deze keer heb ik heel simpel gehouden. Ben er zelf wel heel tevreden over.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Bugaboo: challenge: May - Bingo  Button - flower - die cut
The Paper Shelter: Challenge 203 - use a charm
Creative Knockouts: challenge 89 washi Tape
Creative Card Crew: Challenge 87 Embossing wet or dry
Crafty Creation Challenge: Challenge 289 Color Palette  I use kraft - green and white
SSW 2: Schets 54

Gebruikte materialen:
cardstock: American Craft 
DP: Studiolight
mallen:Joy Craft
digi:  The Paper Shelter en ingekleurd met copics
memento inkt: Toffee Crunch
knoopjes: boekenvoordeel
washi tape: action

Verder heb ik afgelopen week een paar restjeskaartjes gemaakt. Dit zijn ze geworden. Zoals jullie weten, heb ik mij voorgenomen om alle dagen (da probeer ik althans) een kaartje te maken uit de restjesbak) Zo hoop ik tegen het einde van het jaar dat mijn restjes bak flink wat minder zal zijn.















Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

28 opmerkingen:

Sarah zei

Wat een productiviteit ! Die restjes kaartjes met dat vogeltje en eekhoorn vind ik heel plezant.
Leuk project om zo je kleine papiertjes op re gebruiken . Liefs ☆ Sarah ☆

GerJanne zei

Ontzettend leuk kaartje! !
Maar ook je restjes kaartjes zijn gaaf! Ik denk dat ik dat in de zomervakantie maar eens ga doen. Heel goed idee en dan heb je meteen wat voor de voorraad!
groetjes,
GerJanne

Joanna M. zei

So pretty Claudia. I really like your sweet flapper girl and all your dies. Thanks for sharing this with us over at Sweet Sketch Wednesday 2.
~Jo

Anoniem zei

Wat een leuke kaartjes, vooral je dierenserie vind ik eniggg!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Ria zei

Mooie kaart Claudia.
Groetjes Ria

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart Claudia en ook de restjeskaarten zijn weer leuk!
groetjes Ans

Veerle zei

Lief en leuk kaartje Claudia en ook je rest kaartjes zijn geweldig.
Groetjes van Veerle x

Nannieflash zei

Wow gorgeous use of one of our TPS images, love the card design. Thanks for joining us at TPS, good luck with the challenge. hugs Shirleyxxxxxx

!neke zei

Heel leuk kaartje !
Verder ben je goed bezig geweest !
groetjes !neke

Anneke zei

Leuke kaart! En geweldig die restjes kaarten :D Hopelijk lukt het om je berg restjes te verminderen :D Hier ben ik alvast goed bezig om ook al mijn papiertjes op te gebruiken!
Groetjes Anneke

Scrappy Scatty zei

How lovely is your card sweet image too
Thank you for joining us at The Paper Shelter this time
xx

Heide zei

Great vintage feel, love the image and your color combo. Thanks for joining us. Hugs, Heide SSW2-DT

Anoniem zei

Hoi Claudia het is echt een prachtige kaart! Jouw restjes kaarten zijn zo leuk! Ik vind ze geweldig :)
Groetjes Chantal

Sylvia zei

Heel mooi allemaal.

Groetjes,Sylvia.

karin zei

Mooi gemaakt Claudia !
En ja weer een lang weekend na deze week. Zo vliegt de maand mei voorbij !
groetjes,
Karin

corryskaart zei

hoi claudia
nou ji bent even lekker druk geweest allereerst met die leuke kaart en dan ook nog zoveel mooie kaartjes van restpapier, erg knap gedaan
groetjes corry

Angelique zei

Snap ik dat je tevreden bent, is een hele mooie kaart geworden. Je restjeskaarten met allerlei diertjes zijn ook heel leuk. Ik zal maar niet vragen wat voor een berg restjes papier je hebt ;-)
groetjes Angelique

anne zei

This is such a sweet image and your papers are gorgeous. Thank you for joining again us this week. Anne SSW2-DT

Pop's Cards zei

This is so pretty sweetie, love the colours thank you for joining us at The Paper Shelter this time hugs Pops x

Rosina zei

Heel mooi kaartje Claudia ...maar ook de restjeskaarten zijn prachtig....heel vrolijk al die kleurtjes...

groetjes Rosina

Joanne zei

Really cute card! I love your adorable image and the colors that you used. Your touch of tape makes it perfect for our challenge at Creative Knockouts. Thanx so much for playing along with us. Joanne

Kathie zei

Oh Claudia what a wonderful card and such a perfect image. This sketch is perfect for those larger images and showing off your design papers. This is a great card and thanks so much for sharing your talent with us over at Sweet Sketch Wednesday and good luck.
Hugs
Kathie SSW2~DT

Bernadet zei

Prachtige kaart Claudia, in mooie kleurtjes.
Slim idee om zo de restjes op te maken.
Ik dacht trouwens dat ik je blog allang volgde, maar kwam er net pas achter dat dat helemaal niet zo was. Maar nu dus wel;)

Josje zei

dat heb je weer mooi gemaakt

Dana Desmond zei

I love how the vintage papers match the time period of the stamped image. Beautiful. Thank you for joining us at Creative Card Crew.

Tammy Miller zei


Thanks so much for joining us in our May Bingo Challenge, I love your project and hope you will join us again very soon!

Billie A zei

Darling card and I love the coloring for her. The designer papers go so well with her. thanks for joining us at Catch the bug.

Willeke zei

Hoi Claudia,
wat een leuke kaart ! Vind het stempeltje superschattig en erg leuk gedaan met die spatjes eromheen,
groetjes van Willeke
DT Crafty Creations Challengeblog

http://lotusbloempjescreablog.blogspot.nl/