Volgers

maandag 8 juni 2015

Cool man!

Hoi,

Ik wil jullie graag eerst iets vragen. Lisbeth en ik organiseren een knutseldag. De ideale gelegenheid om elkaar te leren kennen. Wil je graag deelnemen, Stuur dan een mailtje naar claudia.rogier@telenet.be voor meer info. Je kan je nog inschrijven tot 27 juni.

Zaterdag heeft Jarno met glans zijn examen Judo doorstaan en mag vanaf nu trainen met oranje band. Super hé!!!!. Zaterdagnamiddag hadden we ook schoolfeest bij Joran op school. Het was er heel druk, maar door het schitterende weer, was het meteen ook ideaal terrasjesweer, dus heel leuk. Nadien zijn we verder gereden naar Pulle, waar Bride (lees, Briede)een nichtje ook haar schoolfeest had. Bij mijn schoonzus, hebben we nadien lekkere frietjes van't frituur gegeten.

En zondag, wel........ dan ben ik mijn nieuwe hebbeding mogen gaan halen............een Cinch. Stond al lang op mijn verlanglijstje en kon hem nu eindelijk gaan halen. Nu kan ik zelf ook leuke boekjes ineen knutselen. Ben voor het ogenblik een agendake aan het maken voor 2016. Dus binnenkort meer hierover......

Ondertussen heb ik weer niet stilgezeten en heb ik dit weekend door de drukke bezigheden door een jongenskaart gemaakt. Met zoals jullie ondertussen wel zullen herkennen, nog steeds hetzelfde jongensDP van de boekenvoordeel. Helaas geraakt mijn lievelingsboekje bijna op. Dus binnenkort tijd voor een ander DP voor jongenskaartjes.



Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Inky Impressions: Challenge 212 Make it for a man
Crafty Ribbons Challenge: Challenge 120 men and Ribbon
Art By Miran: Challenge 33 Anything Goes
Sketch Saturday: Challenge 364 Schets
Bugaboo: Challenge June Anything Goes
Kenny K: One For The Boys
gebruikte materialen:
cardstock: American Craft
DP: boekenvoordeel
tekst: Yvonne Creation
digi: Kenny K en ingekleurd met copics
mallen: Joy Craft
memento ink: Rich Cocoa
lint: boekenvoordeel

Ook wil jullie meedelen dat ik bij My Dutch Besties Girls Designs DT winner ben geworden met dit kaartje:
GDT Winner bij My Besties Dutch Girls Designs

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

17 opmerkingen:

Cinderella zei

Hoi Claudia
Wat een leuke kaart en een super idee om zo`n knutseldag te houden .
Alleen jammer dat het een stuk uit de buurt ligt van waar ik woon.
Liefs Cinderela

GerJanne zei

Je kaart is echt heel leuk! De kleuren spreken mij erg aan.
Groetjes,
GerJanne

Marieke zei

Wat een super leuk kaartje is het geworden en wat super dat je zoon de oranje band heeft gehaald!

Liefs,
Marieke

Carole Pollard zei

Brilliant card lust love your fab deign and that a great image Thanks for playing Crafty Ribbons Challenge dgood luck Love and hugs Carole x Dt

Olivia zei

Wonderfully done. Thank you for joining us at KennyK Challenge.

Je@net zei

Leuke kaart, Claudia. Lekker stoer!

Veerle zei

Zo te lezen is het daar bij jullie lekker druk en leuk geweest Claudia. Wij zijn hier in het zuiden van frankrijk aan't genieten van het zonnetje. Mooie en leuke jongenskaart.
Groetjes, Veerle

Just me... zei

Wat een leuke en stoere kaart...

Liefs,
Diana
xxx

La Vikinga zei

Hi Claudia! Great card with the happy man there!
Thanks for participating with Crafty Ribbons making male card
with ribbon! Welcome back for the next challenge this Thursday,

La Vikinga / Crafty Ribbons

Cathy P zei

What a great card, Claudia. I have a husband who looks just like that when he has the remote in his hand! Thanks for joining us at Sketch Saturday this week. I love what you have done with Alex's sketch! Hugs, Cathy xx

Scrappy zei

Such a cute card! Thanks so much for sharing it with us at Catch the Bug with Bugaboo Stamps! We hope that you will join us for another challenge soon!

Scrappy - Bugaboo Stamps DT

Aurelia Aurora zei

great card.. and love your colour combo.. Thank you for joining our Anything Goes Challenge #33 at Art by Mi Ran Blog.. Hope to see you again in our next challenge.. and good luck at the draw ;)

hugs,
~RoRa

Virgo5 zei

Awesome masculine card, love all the die cuts! Thanks for joining us at Catch The Bug!

chrissy xx zei

Loving your colours and design..Such FABulous embellishments too.
Thank you so much for joining us at KennyK's.
Chrissyxx

knitmachinequeen (KMQ) zei

Super cute card. Fabulous coloring and die cuts. Thanks for joining us at KennyK's Krafty Krew Challenge. Good luck in the drawing and please join us again soon.

Rachelle
DT member.

Jen Leeflang zei

Great card for a boy! Thanks for joining us for our Anything Goes challenge at Bugaboo Stamps' Catch the Bug blog. Please join us again soon.
love
Jen L
Bugaboo Stamps DT

Lola zei

Such a super fun masculine card. Wonderful die cuts to go with your beautifully colored image. Thanks so much for sharing with us this week at Catch the Bug.