Volgers

dinsdag 16 juni 2015

Een fijne dag

Hoi,
Welkom Lisa. Leuk dat je mijn blog hebt gevonden. Dat we veel inspiratie bij elkaart mogen opdoen.

Zoals jullie ondertussen al wel weten organiseren Lisbeth en ik knutseldag. De ideale gelegenheid om elkaar te leren kennen. Wil je graag deelnemen, Stuur dan een mailtje naar claudia.rogier@telenet.be voor meer info. Je kan je nog inschrijven tot 27 juni.

De examensstress stijgt hier met de dag. Pppffffff..... Wat zal ik blij zijn, als Jarno gedaan heeft met zijn examens. Nog een weekje en we zijn er vanaf.  Volgende week maandag heeft hij zijn laatste examen. Nog even doorbijten.

Ondertussen heb ik deze avond om tot rust te komen dit kaartje gemaakt. Dit keer heb ik het rustig gehouden.


Met dit memoboekje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Brown Sugar Challenge: challenge 150 In The Garden
Sketch Saturday: Challenge 365 Schets
All sorts Challenge: Challenge 315 Flower Power
Elisabeth Bell's World Challenge: challenge June Flowers
CC&CC: Challenge 93 Use Pearls

Gebruikte materialen:
cardstock: American Craft
DP: wibra
mallen: Joy Craft en Crealis
digi: Elisabeth Bell's en ingekleurd met copics
memento ink: Rhubarb Stalk
plakparels: action

Bij Kenny mocht ik in de top 3 staan met dit kaartje deze week!!!
Kenny K - Top 3 door DT team

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

22 opmerkingen:

chanya13 zei

So cute cards :)Ilove sunflowers and beautiful wormy colors on the first card :) You used lovely papers. The second card is perfect male card - love colours, gears and sweet image :) Hugs Agnieszka

Rosina zei

6Heel leuk kaartje Claudia...mooi in deze felle kleurtjes....en wat een mooi ingekleurd stempeltje ook...past er perfect bij ...gefeliciteeerd met je topplaatsje ..geniet er maar lekker van...

groetjes Rosina

Hermien zei

Prachtig kaartje Claudia

Groetjes Hermien

Nancy Soetaert zei

mooi fleurig kaartje!
groetjes, Nancy

GerJanne zei

Superleuk en vrolijke kaart.
Nog even doorbijten voor Jarno. Gaat hij nu met wat meer plezier naar school?
Bijna vakantie...groetjes,
GerJanne

Ans S. zei

Prachtige kaart, mooie stempel heb je gebruikt.

Groetjes Ans

Sylvia zei

Mooie kaart,Claudia.Superleuk plaatje.Leuke kleurtjes.Gefeliciteerd met je top 3 notering.

Groetjes,Sylvia.

Sarah zei

Een leuk kaartje . Hier ook nog even doorbijten voor de oudste , maandag ook laatste test . En dan maar hopen dat ze een jaartje verder kan ...
Liefs ☆ Sarah ☆

Antoinette Voorn zei

Heel mooi en lief kaartje! en Ik ga duimen voor Jarno voor de laatste examens!

http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Anoniem zei

Fleurig kaartje, mooi met die bloemen!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Marfien zei

vrolijke kaart en mooi ingekleurd, gefeliciteerd met je top 3

carla zei

Weer een mooi kaartje in prachtige kleurtjes.
Super gedaan.
Groetjes,
Carla

Anoniem zei

Prachtige kaart Claudia! Zo mooi ingekleurd :) Gefeliciteerd met jouw top 3 notering! Dik verdiend :) Succes deze laatste week tot de examens!
Groetjes Chantal

Judy V zei

Beautiful card! Love the image, design and embellishments! Thanks for joining us at CC& CC!

Sue Nicholson zei

Lovely sweet card, just perfect image to use, thanks for sharing and joining us at CC&CC cheers Sue N x

ANJA 3D zei

Prachtige kaart. Mooi details en gave kleuren heb je gebruikt
Groetjes, Anja

cass zei

Gorgeous. Thanks for joining us at Brown Sugar this week for our "In the Garden" challenge

Niki Rowland zei

Sweet card, love the image and particularly your cloud background. Lovely colours. Thanks for joining us this week at Sketch Saturday, Niki xx

Lisbeth zei

Hoi Claudia

wat een toffe kaart
grtjs Lisbeth

DELETED zei

Mooie blogje ! ik zag u via andere blogster, ik volg meestal
blogjes dat dezelfde hobbys als ik delen, bedankt voor het delen
Fijne dag☀️

An Smets zei

Mooi memoboekje. Een echt zomer ontwerp.
Proficiat met je prijs, het was een mooie jongenskaart
Groetjes
An

Mervi zei

Fabulous card Claudia!
Thank you for sharing at Allsorts Flower Power Challenge, welcome again;-))m